Categories: ورزشی

علی نژاد: وزارت ورزش در بحث سرمربی استقلال دخالتی ندارد

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد در خصوص برگزاری لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: خداراشکر با برنامه‌ریزی دوستان در فدراسیون مسابقات با حضور ۲۹ تیم برگزار شد. این لیگ از آذر ماه در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان استارت آن زده شد که در بهبود عملکرد کمانداران بسیار تاثیرگذار بود.
 

وی گفت: برگزاری رقابت های لیگ برتر تدبیر درستی بود که از اردبیهشت کم کم مجوز برگزاری لیگ ها با رعایت پروتکل‌ها و هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش، صادر شد.

علی نژاد خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ لیگ در رشته‌های مختلف برگزار شد که هیچ مورد خاصی از نظر موارد جانبی و کرونا به دلیل تدابیر اندیشیده شده، نداشتیم. پروتکل‌ها سختگیرانه بود چون سلامت ورزشکاران برای ما مهم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت گفت: برگزای لیگ برتر سبب شد تا ورزشکاران در شرایطی که رویدادهای بین‌المللی کنسل شده بود، در کورس بمانند و اگر لیگ داخلی برگزار نمی‌شد رخوتی ایجاد می‌شد که به نفع ورزش نبود.

وی در خصوص احداث خوابگاه تیراندازی با کمان گفت: یکی از نیازهای این سایت خوابگاه بود و یکی از مشکلات کمانداران عدم استقرار در اینجا بود که خوشبختانه با احداث خوابگاه این مشکل برطرف شد. در این زمینه وزارت وررش و شرکت توسعه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تامین بودجه داشتند، فدراسیون هم تجهیزات و امکانات را فراهم کرد و هفته آینده این خوابگاه افتتاح می‌شود. خوابگاه  ۶۰۰ متر زیر بنا و ۱۴ اتاق دارد و از این پس اردوها با کیفیت بهتری برگزار می‌شود.

علی‌نژاد درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار جدیدی انجام شد و یکسال و نیم کار کردیم و جلسات متعددی داشتیم. این دو باشگاه از نظر زیر ساختی برای ورود به بورس مشکلات داشتند. افزایش سرمایه انجام و بدهی و درآمدها شفاف شد. در سال ۹۸ حسابرسی شدند. حسابرسی منتهی به  ۶ ماهه دوم نیز برای پرسپولیس تا تاریخ ۳۰ آذر و برای استقلال در ۳۰ دی ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: متعاقبا مدارک در فرابوس بارگزاری شده و ارائه مدارک و مراسم معارفه با هیئت پذیرش صورت گرفت. زمانی که هیئت پذیرش اعلام کند، جلسه برگزار می‌شود و دوباشگاه از مدارک خود دفاع می کنند. تقریبا کار نهایی شده است.

وی در پایان در خصوص اینکه در کانال‌های هواداری در مورد وریا غفوری و محمود فکری وزارت وررش را متهم به دخالت می‌کنند، گفت: بارها گفتم که ما دخالتی نداریم. این حرف‌ها در کانال‌های هواداری است و توجه نکنید. اقدامات قضایی از سوی باشگاه‌ در مورد این کانال‌ها انجام شده است، اما ادمین اکثر این کانال‌ها در ایران نیستند و فقط فضا سازی می‌کنند.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

ارتقای رضایت خریداران از محصولات ایران‌خودرو

مدیر ارتباط با مشتریان شرکت ایران‌خودرو از افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان این خودروساز و کاهش…

4 ساعت ago

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و افتتاح شرکت فولاد اکسین خوزستان گرامی باد

از حماسه ساز ترین جغرافیای تاریخ،خوزستان،تا فارسی ترین دریای روییده بر زمین و زمان،خلیج همیشه…

4 ساعت ago

لیستی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن در ایران

آهن پرایس: تیرآهن یکی از مهم‌ترین مصالح در صنعت ساختمان‌سازی است و انتخاب نوع و…

4 ساعت ago

دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال با حضور شرکت آسان‌پرداخت برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست با حضور شرکت آسان‌پرداخت…

16 ساعت ago

رهبر انقلاب: از دست دادن رئیس‌جمهور جامع‌الاطراف، سخت است اما حرکت کشور هیچ تغییر نمی‌کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار تمیم بن حَمَد آل ثانی، از دست دادن رئیس‌جمهور جامع‌الاطرافی…

16 ساعت ago

سه رکورد تولید دیگر در اردیبهشت‌ماه جا‌به‌جا شد

کارکنان مجتمع فولاد خراسان پس از رکوردشکنی‌های فروردین ماه ۱۴۰۳، اردیبهشت‌ماه را هم با شکستن…

16 ساعت ago