×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
عملکرد استراتژیک مدیریت صنعت شوینده بررسی می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از پاکسان نیوز، همایش «تحلیل عملک|رد استراتژیک مدیریت صنعت شوینده» روز چهارشنبه ٨ بهمن ماه ١٣٩٩و با حضور مدیران تابع هلدینگ صنعت شوینده و با هدف آشنایی با شیوه‌های برنامه‌ریزی و چالش‌های دستیابی به رشد پایدار برگزار می‌شود.

در این همایش ضمن تحلیل عملکرد شرکت مدیریت صنعت شوینده، بررسی افزایش واقعی درآمد شرکت در هفت سال منتهی به سال ۱۳۹۸، میانگین رشد سالیانه درآمد شرکت ناشی از تورم، شاخص‌های لازم برای تحلیل درآمد واقعی (حذف اثر تورم) و رشد این شرکت در مقایسه با رقبا در دستور کار قرار دارد.

در این همایش بر اساس مدل کالینز به پرسش هایی نظیر برنامه‌ریزی در شرایط نامطمئن (تحریم‌ها، نوسان ارزی، انتخابات ریاست جمهوری و …) چه ضرورتی دارد؟ «برنامه بد» واجد چه ویژگی‌هایی است؟ چرا در عمل برخی مدیران سازمان‌ها از برنامه‌های بد و پرطمطراق تمجید می‌کنند؟ و … پاسخ داده خواهد شد.

واحد فناوری اطلاعات و واحد ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه صنایع بهشهر، در تلاش است با پخش زنده این همایش برای علاقمندان و تمامی همکاران و مدیران شرکت‌های تابعه، اطلاعات ارائه شده در این همایش را قابل دسترس نماید.

این همایش از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند از طریق لینک Live.Bidcim.com آنرا مشاهده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.