عملکرد استراتژیک مدیریت صنعت شوینده بررسی می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از پاکسان نیوز، همایش «تحلیل عملک|رد استراتژیک مدیریت صنعت شوینده» روز چهارشنبه ٨ بهمن ماه ١٣٩٩و با حضور مدیران تابع هلدینگ صنعت شوینده و با هدف آشنایی با شیوه‌های برنامه‌ریزی و چالش‌های دستیابی به رشد پایدار برگزار می‌شود.

در این همایش ضمن تحلیل عملکرد شرکت مدیریت صنعت شوینده، بررسی افزایش واقعی درآمد شرکت در هفت سال منتهی به سال ۱۳۹۸، میانگین رشد سالیانه درآمد شرکت ناشی از تورم، شاخص‌های لازم برای تحلیل درآمد واقعی (حذف اثر تورم) و رشد این شرکت در مقایسه با رقبا در دستور کار قرار دارد.

در این همایش بر اساس مدل کالینز به پرسش هایی نظیر برنامه‌ریزی در شرایط نامطمئن (تحریم‌ها، نوسان ارزی، انتخابات ریاست جمهوری و …) چه ضرورتی دارد؟ «برنامه بد» واجد چه ویژگی‌هایی است؟ چرا در عمل برخی مدیران سازمان‌ها از برنامه‌های بد و پرطمطراق تمجید می‌کنند؟ و … پاسخ داده خواهد شد.

واحد فناوری اطلاعات و واحد ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه صنایع بهشهر، در تلاش است با پخش زنده این همایش برای علاقمندان و تمامی همکاران و مدیران شرکت‌های تابعه، اطلاعات ارائه شده در این همایش را قابل دسترس نماید.

این همایش از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند از طریق لینک Live.Bidcim.com آنرا مشاهده نمایند.

فتحنایی

Recent Posts

آغاز مذاکرات برای ایجاد کانال مالی مشترک بین کشورهای اسلامی

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: مذاکرات دو و چند جانبه با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای عضو…

5 ساعت ago

بیمه تجارت‌نو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان بیمه تجارت‌نو با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارائه…

5 ساعت ago

فولاد کویر در پیشگیری از حوادث در منطقه پیشتاز است

در مراسمی که به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشان در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی آران و…

5 ساعت ago

چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک سازمان جریان‌ساز و ادبیات‌ساز، مقوله‌های نوپدید و نوظهور مدیریت…

5 ساعت ago

تاکید مدیرعامل پتروشیمی ایلام بر خلق ارزش افزوده بیشتر در صنعت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران گفت: صنعت پتروشیمی کشور باید…

5 ساعت ago