×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
عملکرد بانک پاسارگاد در نیمه اول سال ۱۴۰۳؛ صعود ۲۰ پله ای در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان

راحله شهرابی، مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد در تشریح موفقیت‌ها و اقدامات انسان‌دوستانه این بانک گفت: بانک پاسارگاد که همواره به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه داشته، در خردادماه سال جاری موفق به کسب تندیس و لوح مسئولیت اجتماعی از کرسی سلامت اجتماعی و توسعه یونسکو شد. کرسی سلامت اجتماعی و توسعه یونسکو پس از بررسی و ارزیابی ۱۰ ساله مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد در حوزه‌ سلامت اجتماعی و آموزش و تأیید عملکرد آن، از بانک پاسارگاد تقدیر کرد.
وی در مورد فعالیت‌های شش ماه اول بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی افزود: بانک پاسارگاد با درک عمیق نیاز‌های جامعه اتیسم کشور، حمایت‌های گسترده‌ای را از ایشان داشته و اقدامات زیربنایی ارزشمندی در راستای بهبود وضعیت فرزندان طیف اتیسم کشور انجام داده است که از آن جمله می‌توان به مواردی مانند طرح آگاهی‌بخشی، مرکز مشاوره تلفنی (HELP LINE)، چکاپ، بهبود فرآیندی و سیستمی انجمن، سامانه رجیستری و پذیرش آنلاین، طرح چکاپ اتیسم، صدور کارت رجیستری و کیف پول الکترونیک، پرورش مربی، مهارت‌آموزی بزرگسالان، کمک هزینه توانبخشی و آموزش، کمک هزینه دارو، توسعه شبکه شعبه‌ها و نمایندگی‌های انجمن، پرداخت‌ هزینه‌های درمانی بیش از ۱۰۰۰کودک زیر ۷ سال مبتلا به اتیسم و… اشاره کرد.
شهرابی در ادامه اقدامات بانک پاسارگاد در حادثه سیل سیستان و بلوچستان را که شامل ساخت خانه‌های بهداشت (روستاهای گواتر، پارک‌شیخان، دمبدف مرادی، بجار بازار و وشنام)، احداث مدارس در روستاهای سیل‌زده (منطقه کاجو و روستای تیس) و بهسازی و مرمت زمین‌های ورزشی (روستاهای شودیگ، تلنگ، شاهوک بازار و کوتیرو) بود را تشریح کرد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه دانش‌پژوهان جوان اقدام دیگر بانک پاسارگاد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بود که با هدف تعامل و همکاری باشگاه دانش‌پژوهان جوان با بانک در راستای حمایت از نخبگان علمی المپیاد کشور و کمک به ارتقاء رتبه علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و تربیت سرمایه انسانی خبره و کارآمد منعقد شد.
مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد در ادامه افزود: بانک پاسارگاد همچنین به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان در سال ۲۰۲۴ میلادی، با صعود ۲۰ پله‌ای نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه ۲۱۸  از میان ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان(TOP 500 Banking Brands) شد. این بانک در جدید‌ترین رتبه‌بندی بانک‌های برتر جهان نیز به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در فهرست ۱۰۰۰بانک برتر جهان در سال ۲۰۲۴ از طرف نشریه بنکر، با ۴۳ پله صعود به جایگاه بی‌سابقه ۱۶۲ جهان و ۱۲ خاورمیانه دست یافت و در صدر فهرست بالاترین رشد سرمایه لایه یک در سطح خاورمیانه درخشید. علاوه بر این براساس معیار نرخ بازده سرمایه (ROC) با کسب بازده ۳۳٫۷درصدی رتبه دوم خاورمیانه و از نظر معیار نرخ بازده دارایی‌ها (ROA) با بازده ۲٫۸درصدی رتبه سوم خاورمیانه را کسب کرد.
شهرابی ضمن تأکید بر روند رو به رشد این بانک افزود: سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین مقصد بعدی کسب موفقیت بانک پاسارگاد بود و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، نشان ۵ ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین به مدیرعامل بانک پاسارگاد اهدا گردید. بانک پاسارگاد در دومین جشنواره ملی حکمت نیز خوش درخشید و پس از ارزیابی بر اساس معیارهای تخصصی، نشان ملی حکمت را کسب کرد و از مدیرعامل بانک به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی موفق کشور تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است این روند با کسب تندیس سفیر اقتصاد، از اولیـــن مجمع جهانی دیپـلماسی بـرنـد ادامه یافت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.