×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
عملیات وعده صادق۲ بالای ۹۰ درصد موفقیت آمیز بود

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایسنا، عزیز نصیرزاده در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، بیان کرد: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود. عملیات منطبق بر قوانین بین المللی و بر اساس منشور سازمان ملل متحد انجام شد. این عملیات یک اقدام متقابل و کاملا قانونی بود.

وی اظهار کرد: اهداف ما در این عملیات کاملا نظامی بود و به هیچ عنوان ما اهداف غیر نظامی را مد نظر نداشتیم و اصابت موشک های ما به اهداف نظامی انجام شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در آنجایی که رژیم صهیونیستی هواپیما بلند می‌کرد و عملیات انجام می‌داد، مورد اصابت قرار گرفت. سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این عملیات مورد هدف قرار گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی قطعا ما نیز پاسخ لازم را خواهیم داد.در این عملیات از موشک های متفاوتی استفاده شد که یکی از انواع این موشک ها هایپرسونیک بود.

وی در پاسخ به این پرسش که به کدام کشورها از قبل اصلاع داده بودید، بیان کرد: ما کار خود را انجام دادیم.

وزیر دفاع در پاسخ به این پرسش که چگونه موشک‌ها خیلی سریع تر به سرزمین های اشغالی رسیدند، بیان کرد: موشک ها از نظر فناوری از سطح بالایی برخوردار بودند و قابلیت عبور از سامانه های دفاعی دشمن را داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.