×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
فاضلی: مدیریت باشگاه حامی اصلی من و بازیکنان است

به گزارش ایرنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پیکان از نظر ساختاری و فنی نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. مدیرعامل این تیم مدیری با دانش و جوان است. مهدی تارتار مربی پیکان هم از مربیان با تاکتیک و فنی لیگ است که باعث شده پیکان نتایج خوبی بگیرد. بازی با پیکان همیشه سخت بوده  اما ما هم تلاش می کنیم سخت کوش باشیم و با ارائه بازی چشم نواز باعث شادی هوادارانمان باشیم. انرژی مثبت هواداران همیشه به ما می‌رسیدی و امیدوارم بتوانیم با ارائه عملکردی خوب پاسخگوی محبت آنها باشیم و در نهایت نیز ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش بر خلاف شروع لیگ، در چهار بازی اخیرش دچار افت شده است، افزود: در فوتبال برخی نتایج رقم می‌خورد. در حال حاضر آیا می‌شود گفت که پرسپولیس به خاطر ۲ مساوی در بازی‌های اخیرش قهرمان نمی‌شود؟ ما روند خوبی داشتیم و چهار هفته اول امتیازات خوبی گرفتیم و تنها در ۲ نیمه برابر مس رفسنجان و سپاهان خوب نبودیم. تلاش می‌کنیم در مسابقات پیش رو نتایج را جبران کنیم. از ۲ مسابقه قبل حداقل حقمان چهار امتیاز بوده که به آن نرسیدیم. امیدوارم هوادارانمان صبور باشند و به تزریق آرامش در این تیم کمک کنند تا در چهار هفته سوم لیگ این نتایج را جبران کنیم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه فکر می‌کنید حمایت باشگاه تا چه زمانی ادامه دار باشد، خاطرنشان کرد: تمامی صحبت‌ها حمایتی بوده است. باشگاه در جریان تغییرات و همه مسائل تیم است. روندمان به نظر تاکتیکی و ایجاد موقعیت خوب بوده و در پی این موضوع نتایج خوبی هم می‌گیریم.

فاضلی در مورد شرایط بازیکنانش خاطرنشان کرد: شرایط بازیکنانمان خوب است و  عملکرد آنها این اعتماد به نفس و خودباوری را به آنها تزریق کرده که می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنند. ما روحیه و اعتماد به نفس خوبی داریم و در ادامه راه بازیکنان کمک ما خواهند بود.

وی در پایان گفت: از مدیریت، مالک و هیات مدیره تشکر می کنم که حمایتشان را نشان دادند و این موضوع قوت قلب ما و بازیکنان است. در داوری‌ها هم باید بگویم که در ۲ بازی اتفاقاتی علیه ما تکرار شد. اگر من مربی جوان قرار است پیشرفت کنم با مسائل فنی بالا می‌رویم و امیدوارم اگر قرار است من به‌عنوان مربی جوان  بسوزم روی اتفاقات داوری این اتفاق رقم نخورد.

دیدار تیم‌های پیکان و نساجی قائمشهر فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.