×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
فایروال بانک توسعه صادرات ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر یافت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، در ادامه تاکید مدیرعامل این بانک در مورد ارتقای امنیت شبکه و زیرساخت و رعایت دستورالعمل‌های افتا و پیگیری‌های معاونت فاوا و برنامه‌ریزی، مرکز کاشف و پدافند غیرعامل، تغییر مهم و عمده فایروال دیتاسنتر بانک با موفقیت و در بازه زمانی برنامه‌ریزی شده انجام پذیرفت.

بر اساس این گزارش، با تلاش و همت همکاران معاونت فاوا و برنامه‌ریزی و بخصوص همکاران شبکه و زیرساخت، امنیت، سیستم‌ها و همچنین توسعه نوآوری و هوش تجاری این تغییر در سریع‌ترین زمان ممکن و در شرایط بسیار سخت کاری با وجود محدودیت استفاده از انرژی برق، با موفقیت انجام شد.

گفتنی است که تغییرات فایروال مرکز داده در بانک‌ها یک تغییر اساسی و مهم محسوب می‌شود که می‌تواند تمامی سامانه‌های جانبی، سیستم‌ها و سرویس‌های قابل ارائه به مشتریان در شعب را تحت تاثیر قرار دهد.

فایروال‌های مرکز داده تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند که به منظور جلوگیری از نفوذ حملات ویروسی، حملات بدافزاری و مدیریت ترافیک شبکه نصب می‌شوند.

به عبارت دیگر تجهیزات فایروال با قرار گرفتن در بخش دروازه ( Gateway) مرکز داده از دسترسی های غیرمجاز به درون شبکه ها بانک محافظت می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.