Categories: بانک و بیمه

فجر ملی / رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به سوالات مشتریان پاسخ داد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی امروز به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم به جهت شنیدن نظرات و مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی ۳ ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزه های مختلف بود و در این زمینه دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که طی مناسبت های مختلف در سال با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ، به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت می گیرد.

وی با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دوره ای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات و زیرساخت ها خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیری های مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان حاصل شود.

شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهره ای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان به جا بگذارند. 

بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانه های غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و… پاسخ داد.

اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱  از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

فتحنایی

Recent Posts

نمایشگاه توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان

با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان…

4 ساعت ago

فرایند تسویه حساب برخط دارو برای دارندگان بیمه‌های تکمیلی، از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تکمیل شد

دامون خدابنده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، از تکمیل فرایند ارسال…

4 ساعت ago

اخلاق،ارزش‌ها و فرهنگ گامی موثر بر توسعه نیروی انسانی

نخستین جلسه شورای فرهنگ سازمانی فولاد کویر با حضور‌ نمایندگان واحد‌های مختلف و با هدف…

4 ساعت ago

مقاله شرکت هیمکو در میان ۸ مقاله برتر FONASBA

شرکت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو)، با ارائه مقاله‌ای علمی در رقابت معتبر فدراسیون…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل ایمپاسکو در رثای شهادت سید حسن نصرالله

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل…

4 ساعت ago

افزایش۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در مجتمع معدنی سرب نخلک

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک از افزایش ۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در شش ماهه…

4 ساعت ago