به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در روز سه شنبه جوادبخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی و حمید مومنی معاون امور شعب از ساعت ۱۲ تا ۱۳پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی مشتریان و همکاران این بانک خواهند بود.
همچنین در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۷ عباس پیروزی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک نیز از ساعت ۱۲ با حضور در واحد ارتباط مردمی بانک پاسخگوی مسائل مطروحه مشتریان و همکاران خواهند بود.
گفتنی است اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، کلید ۳ با ۶۰ خط تلفن از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۰ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.
تعداد مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران به حدود ۲۰ میلیون نفر رسید.
تامین مواد اولیه، نخستین و مهمترین گام در هر صنعت به شمار میآید که بروز…
کارشناسان دومین جشنواره ملی نشان اقتصاد مقاومتی، طی بازدید و نشست تخصصی عملکرد فولاد کاوه…
در همایش راهبری ساپکو، حال و آینده، مدیرعامل ساپکو، به تشریح اهداف و استراتژیهای این…
مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به مذاکرات برای احیا و…
مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع و راهبری شرکت فولاد مبارکه در خصوص افزایش سرمایه شرکت…