Categories: بانک و بیمه

فجر ملی / پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان و همکاران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  در روز سه شنبه جوادبخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی و حمید مومنی معاون امور شعب از ساعت ۱۲ تا  ۱۳پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی مشتریان و همکاران این بانک خواهند بود.

همچنین در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۷  عباس پیروزی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک نیز از ساعت ۱۲ با حضور در واحد ارتباط مردمی بانک  پاسخگوی مسائل مطروحه مشتریان و همکاران خواهند بود.

گفتنی است اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، کلید ۳ با ۶۰ خط تلفن از ساعت ۷:۳۰ صبح  تا ساعت ۲۰  پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

فتحنایی

Recent Posts

یک چهارم ایرانیان مشتری بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور هستند

تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به حدود ۲۰ میلیون نفر رسید.

5 ساعت ago

نقش راهبردی شرکت فولاد سنگان، بزرگترین واحد صنعتی شرق کشور، در تامین مواد اولیه

تامین مواد اولیه، نخستین و مهمترین گام در هر صنعت به شمار می‌آید که بروز…

5 ساعت ago

فولادکاوه؛ در مسیر قله های اقتصاد مقاومتی

کارشناسان دومین جشنواره ملی نشان اقتصاد مقاومتی، طی بازدید و نشست تخصصی عملکرد فولاد کاوه…

5 ساعت ago

توسعه زنجیره تامین ایران‌خودرو و برنامه‌ریزی برای خودروهای آینده

در همایش راهبری ساپکو، حال و آینده، مدیرعامل ساپکو، به تشریح اهداف و استراتژی‌های این…

5 ساعت ago

تراز تجاری ایران و ونزوئلا به نفع ایران/ احیای موافقت‌نامه تجارت آزاد ایران و ونزوئلا

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به مذاکرات برای احیا و…

5 ساعت ago