به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا، مشتریان سهام عدالت که تاکنون نتوانسته اند اطلاعات شماره تلفن همراه خود را در پنل سهام عدالت کارگزاری ها، وارد یا ویرایش کنند؛ باید به سامانه شرکت سپرده گذاری مراجعه کنند.
بنابراین گزارش، فرآیند بروزرسانی اطلاعات ویرایش شده مشتریان سهام عدالت از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می شود. در صورت تایید شدن شماره تلفن همراه جدید بعد از فراخوان سرویس بروزرسانی پروفایل مشتری، این عملیات انجام می شود.
براین اساس، در شرایطی که مشتریان در مرحله ثبت نام با خطای شماره همراه مواجه شوند باید اقدام به ویرایش شماره همراه خود، در سامانه سپرده گذاری مرکزی کنند.
مشتریان پس از اطمینان از تایید شدن شماره جدید، دوباره اقدام به ثبت نام در پنل سهام عدالت کارگزاری منتخب کنند تا اطلاعات جدید بروزرسانی شود.
بنابراین گزارش، مشتریانی که فرآیند ثبت نام آنها قبلا انجام شده و بعدا اقدام به ویرایش شماره همراه خود کرده اند در صورت داخل شدن به پنل سهام عدالت یا استفاده از قابلیت فراموشی رمز، می توانند اطلاعات خود را بروز کنند.
پیش از این، برخی مشتریان سهام عدالت با مساله تاخیر در بروزرسانی شماره تلفن همراه ویرایش شده روبرو شده بودند. باتوجه به اینکه برخی از آنان به طور مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده و آن را به کارگزاری ها سپرده بودند این تاخیر را متوجه کارگزاری ها می دانستند. اما پیگیری های پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا نشان می دهد: علل تاخیر در بروزرسانی شماره همراه برخی از مشتریان باید از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی که وابسته به بورس تهران است پیگیری شود.
https://tejaratgardan.ir/?p=81075