×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
فراخوان ثبت نام بیست و دومین دوره جایزه ملّی تعالی سازمانی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرونیوز ، بر اساس اطلاعیه این مرکز همه شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی بزرگ، متوسط و کوچک می‌توانند در یکی از بخش‌های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و عمومی، با پیاده‌سازی الگوی تعالی سازمانی، متقاضی شرکت در “بیست و دومین دوره اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی” باشند. نکته ضروری در خصوص این ثبت نام این است که شرکت هایی مجاز به شرکت در ارزیابی و اعطای جوایزی هستند که اعتبار لازم را از سازمان ملی بهره‌وری ایران کسب نموده باشند.

جایزه ملّی تعالی سازمانی دارای تاییدیه رسمی و اعتباردهی سازمان ملی بهره‌وری ایران و همچنین دارای نظام‌نامه از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از این رو، معتبرترین و با قدمت‌ترین رویداد ملی در حوزه تعالی به‌شمار می‌رود. این جایزه به‌منظور توانمندسازی و ارتقای سطح مدیریت و عملکرد سازمان‌ها در عرصه ملّی و کمک به آنان در پایدارسازی نتایج برجسته از طریق گسترش مفاهیم نوین مدیریت و تعالی سازمانی، به اجرا در می‌ آید .

شرکت های متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این فرایند می توانند به نشانی اینترنتی iranaward.imi.ir مراجعه و یا با دبیرخانه دائمی جایزه ملّی تعالی سازمانی به شماره تلفن ۰۲۱۸۸۶۰۴۳۳۲ و ۰۲۱۸۸۶۰۴۲۴۷ تماس بگیرند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.