×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۳
فراخوان شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاری و مدیریت سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان

شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو (متعلّق به سازمان منطقه آزاد ماکو) در نظر دارد سرمایه گذاری و مدیریت سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان (پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو) را با سرمایه گذاران ذیصلاح طبق شرایط ذیل، مشارکت نماید:

۱- این پروژه به صورت مشارکتی و سرمایه گذاری بوده و هزینه ساخت و تجهیز آن بر عهده سرمایه گذار می باشد.

۲- فقط افراد حقوقی (شرکت ها با موضوع فعالیت مرتبط)، مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند و افراد حقیقی نمی توانند در این فراخوان، شرکت نمایند.

۳- مبلغ برآورد اولیه احداث سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان (پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو) طبق فهارس بهای پایه سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۷۶۲,۹۳۸,۶۵۶,۴۴۰ (هفتصد و شصت و دو میلیارد و نهصد و سی و هشت میلیون و ششصد و پنجاه و شش هزار و چهارصد و چهل) ریال می باشد.

۴- مبلغ تضمین شرکت در فراخوان، ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیارد) ریال می باشد.

۵- مدت اجرای پروژه، شش (۶) ماه شمسی می باشد.

۶- دستگاه نظارت این پروژه مشارکتی، مهندسین مشاور “بهساز لرزه ملل” می باشد و هزینه های آن و همچنین هزینه های مربوط به آزمایشگاه کنترل کیفی توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو پرداخت خواهد شد.

۷- هزینه مربوط به صدور پروانه ساخت که توسط سازمان منطقه آزاد ماکو صادر می گردد، بر عهده شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو می باشد.

۸- شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو در انتخاب پیشنهاد دهنده برتر، مختار بوده و صرف ارائه پیشنهاد و اسناد و مدارک، حقّی را برای پیشنهاد دهندگان، ایجاد نمی کند.

۹- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از ساعت ۹ صبح روز شنبه تاریخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۳ با مراجعه به شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو امکان‌پذیر است.

۱۰- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: پیشنهاد دهندگان باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۳ پس از تکمیل مدارک و مهر و امضاء، به دبیرخانه شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو تسلیم و رسید دریافت نمایند.

۱۱- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادها رأس ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۳ در محل ساختمان اداری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو مفتوح خواهند شد.

۱۲- مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل ۱۸۰ روز می باشد.

۱۳- آدرس شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو: آذربایجان غربی، ماکو، نمایشگاه بین المللی. تلفن ۳۴۲۵۳۲۶۱-۰۴۴

۱۴- سایر شرایط و توضیحات لازم، در پیش نویس قرارداد و اسناد فراخوان، آورده شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.