به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه دی، مدیر بیمههای خودروی این شرکت، بهرهبرداری از این قابلیت را در راستای حمایت از شبکه فروش و نیز تسهیل در امور خدمترسانی به مشتریان برشمرد و گفت: امید داریم با اتکا به این قابلیت و با توجه به رقابت شدید موجود در بازار، نمایندگان بیمه دی بتوانند فروش بیمهنامه در این حوزه را با توانی دوچندان محقق کنند.
“محمد علی رجبی” افزود: این طرح از سال ۱۴۰۱ جزو برنامه عملیاتی مدیریت بیمه های خودرو قرار گرفت و بارها مورد پایش و عملیات بهبود واقع شد و به قابلیتی دست یافت که هم اکنون در بستر سامانه فروش آنلاین «دِیدار» عرضه میشود و شبکه فروش میتواند به سهولت و حتی به وسیله تلفن همراه خود، به صدور بیمهنامه اقدام کند.
رجبی با اشاره به نیازسنجی بازار در این طرح اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده ۶۶ درصد از بیمه نامههای صادر شده خودرو در سال گذشته به صورت اقساط فروخته شد که این مهم، نشان از تمایل نمایندگان و بیمهگذاران به استفاده از امکان فروش اقساطی دارد و ما سعی کردیم با این قابلیت، این نیاز جامعه هدف را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: این بستر قابلیتهایی برای مدیریت بیمه نامهها به تفکیک شبکه فروش، بیمهگذار و بیمه شده دارد که میتواند ابزار مدیریتی و پایشی مناسب به حساب آید. همچنین نمایندگان در این سامانه بر اساس سطح عملکرد خود سهمیه ای با عنوان “سقف اعتبار مالی” دریافت میکنند.
رجبی در پایان گفت: با توجه به اینکه توسعه خرده فروشی یکی از اهداف مهم شرکت در سال جاری است، این قابلیت میتواند نیل به این مهم را با سهولت بیشتری همراه کند.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…