در این میان دلایل بسیار زیادی برای خرید آنلاین وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان به امکان خرید در کوتاهترین زمان ممکن، دسترسی جهانی به کالا و خدمات، خرید مستقیم از برندهای تأمینکننده، حق انتخاب گسترده، وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات، امکان مقایسه کالاها، فروشگاهها و قیمت آنها، جستجوی آسان کالا، صرفهجویی در زمان، نظرات مشتریان قبلی، سوخت و انرژی، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمتهای رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارشِ خرید اشاره کرد.
فروشگاه اینترنتی رفاه مارکت فعالیت خود را از سال ۹۸ و ابتدا در شهر تهران آغاز کرد و به سرعت توانست فعالیت خود را در شهرهای دیگر نیز گسترش دهد.
با توجه به شیوع پاندمی کرونا در ۲ سال گذشته و اعمال برخی محدودیتها، فروش اینترنتی رفاه مارکت در شهر تهران با استقبال خوب شهروندان مواجه شد، پس از تهران به دلیل اهمیت خرید از خانه و سهولت در فرایندِ خرید، فروش اینترنتی رفاه در شهر قم و ارومیه نیز راهاندازی شد.
طولی نکشید تا رفاه مارکت بخش بزرگی در کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داد و این روند همچنان ادامه داشته و به زودی در سراسر ایران در دسترس مشتریان شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر مشتریان، علاوه بر خرید حضوری از فروشگاههای رفاه در سراسر کشور میتوانند با مراجعه به وبسایت رفاه مارکت به آدرس https://refahmarket.ir/ یا نصب اپلیکیشن رفاه مارکت از گوگل پلی و بازار برای سیستمعامل اندروید و سیب اپ برای کاربران ios، سفارشهای خود را بهصورت اینترنتی ثبت کنند.
شماره تلفن ۱۵۱۵ نیز یک راه دیگر در جهت راحتی شهروندان برای خرید غیرحضوری است. با شماره تلفن ۱۵۱۵ میتوانید بدون مراجعه به شعب منتخب، در شعاع ۴ کیلومتری خود سفارش دهید و اقلام مورد نیاز خود را بهراحتی از فروشگاه رفاه تهیه نمایید.
در انتها خبر خوب برای مشتریان سازمانی رفاه و دارندگان رفاه کارت پشتیبانی کامل جهت پرداخت خرید اینترنتی با این کارت اعتباری میباشد.
در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…