×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
فروش ۹۰ میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تجارت گردان، براساس آمار بانک مرکزی حدود ۹۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال سفته و برات در تیرماه ۱۳۹۹ در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴۵.۳ درصد و ۵۹.۸ درصد افزایش یافت. در چهار ماه اول سال ۹۹ بالغ بر ۲۳۳.۵ میلیارد ریال سفته و برات در شهرتهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۲۱.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

تجارت گردان | فروش ۹۰ میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در تیرماه ۱۳۹۹ معادل ۹۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۳۴۹ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست شد. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۱۱۱.۸ و ۱۸۹.۳ رسید که در مقایسه با ماه قبل هر دو شاخص مذکور به ترتیب ۶۵.۶ درصد و ۱۳۰.۶ درصد افزایش داشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۶۹.۹ درصد و از لحاظ مبلغ ۱۱۰.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در تیرماه ۹۹ به عدد ۱۶۹.۳ رسید. عدد شاخص مذکور در تیرماه ۹۸ معادل ۱۳۶.۶ بوده است. در چهار ماه اول سال ۱۳۹۹ معادل ۲۵۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۷۳۹.۲ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست شد.

در این دوره، متوسط شـاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۷۷.۴ و ۱۰۰.۲ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۹.۳ درصد و از لحاظ مبلغ ۵۰.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواسـت شـده در چهار ماه اول سال ۹۹ به عدد ۱۱۵.۶ رسید. عدد شاخص مذکور در چهار ماه اول سال ۹۸ معادل ۹۵.۳ بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.