Categories: ورزشی

فریسات: پرسپولیس یک تیم زخم خورده بود / نباید به فولاد استرس وارد کرد

عزیز فریسات در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست فولاد مقابل پرسپولیس، اظهارکرد: پرسپولیس پیش از بازی با فولاد در دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل شکست خورده بود و در واقع یک تیم زخم خورده بود و در لیگ برتر به دنبال این بود که اعتبار خود را برگرداند و همین نیز سبب شد تا انگیزه این تیم نسبت به فولاد بیشتر باشد.

وی افزود: در این بازی فولادی ها فکر کردند چون پرسپولیس از الهلال سه گل دریافت کرده بود، می توانند در اهواز خیلی راحت این تیم را شکست دهند و به نظرم کمی غرور کاذب در بازیکنان ایجاد شد و کمی هم دچار اعتماد به نفس بیش از حد شدند.

این مربی فوتبال گفت: اما در شرایط فعلی که فولاد بازی را به پرسپولیس واگذار کرده، صحبت من با هواداران این است که باتوجه به این که بازی اول بود باید به کادرفنی فرصت بدهند. این کادرفنی بومی است. مدیریت باشگاه نیز باتوجه به این که پنجره باشگاه بسته بود، تلاش کرد تا بازیکنان فصل قبل حفظ شوند که حدود ۹۵ درصد تیم حفظ شد و اکنون نیز که پنجره باز است، صد درصد یکی دو نفر به این تیم اضافه خواهند شد و ان شاءالله شاهد باشیم که فولاد روز به روز بهتر شود.

وی ادامه داد: به هرحال کادرفنی جوان و بومی فولاد نیاز به حمایت دارد. فولاد متعلق به هواداران است و باید مورد حمایت قرار بگیرد تا به مسیر خود برگردد و بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند. فولادی ها باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

فریسات عنوان کرد: امیدوارم فولادی ها در بازی با آلومینیوم تمام تلاش خود را انجام دهند و یک نتیجه در شان فولاد کسب کنند. هواداران دوست دارند همیشه فولاد را قهرمان و با نتایج خوبی ببیند اما برد و باخت جزیی از فوتبال است و هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند و به تیم و بازیکنان فرصت دهند.

وی گفت: نباید به تیم استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت. این فولاد اکنون به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد تا نتایج آن روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

تامین سرمایه تمدن مشاور پذیرش و متعهد خرید سهام بیمه ایران معین

عرضه اولیه سهام بیمه اتکایی ایران معین با نماد معین ۱، به روش ترکیبی در…

7 ساعت ago

سامسونگ از محصولات و نوآوری‌های جدید خود در رویداد InfoComm 2024 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان رویداد InfoComm 2024، از نوآوری‌های SmartThings Pro و نسل بعدی…

7 ساعت ago

افتتاح ساختمان جدید شعبه شرق

ساختمان جدید شعبه شرق تهران طی مراسمی با حضور مدیرعامل، برخی اعضای هیات مدیره، هیات…

7 ساعت ago

ثبت رکورد بی‌سابقه آریا در فصل بهار

آریاساسول موفق به ثبت رکوردی دیگر در مبلغ فروش خود شده که نشان می‌دهد این…

8 ساعت ago

آمادگی سازمان بورس برای توسعه همکاری‌ با جامعه حسابرسی/ بازنویسی کدال، در دستور کار است

مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به بازنویسی سامانه کدال اعلام…

8 ساعت ago

یک پرونده سلامت برای هر کد ملی / برنامه‌ریزی پوشش تمام شهرها تا پایان امسال

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت تقویت شبکه بهداشت و…

8 ساعت ago