×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
فسخ قرارداد پسرِ برانکو با پرسپولیس و ادعای جنجالی پیرمرد آلمانی درباره استقلال

به گزارش ایرنا، در بیست و هفتمین روز از مهرماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار متنوعی را خاصه برای فوتبال‌دوستان آماده کرده‌ایم. پس همراه ما باشید.
فغانی: در دیدارهای بین‌المللی به نام ایران قضاوت می‌کنم
«علیرضا فغانی» داور بین‌المللی فوتبال کشورمان تاکید کرد که در مسابقات بین‌المللی همچنان به نام ایران قضاوت می‌کند. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

ربیع‌خواه: با پرسپولیس فسخ کردم
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از چند روز رفت و آمد به باشگاه، سرانجام توانستم رضایتنامه‌ام را از پرسپولیس بگیرم و قراردادم را فسخ کنم. ادامه این خبر را در اینجا دنبال کنید.

بازگشت اصفهانیان بعد از ۲ سال به کمیته داوران
فریدون اصفهانیان بعد از حدود ۲ سال دیگر بار دیگر به کمیته داوران فدراسیون فوتبال بازگشت و سرپرست این کمیته شد. برای اطلاع از جزییات تکمیلی روی اینجا کلیک کنید.

ترسناک‌ترین تیمِ لیگ بیستم کیست؟ هت‌تریک بعد از هفت سال
فولاد خوزستان با توجه به خریدهایی که داشته و بازیکنانی که پیش از این در ترکیب خود داشت به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جدید تبدیل شده است. برای مطالعه ادامه این گزارش به اینجا مراجعه کنید.

وینفرد شفر: استقلال حتی یک دلار هم برای من واریز نکرده است
سرمربی اسبق استقلال گفت: من و وکیلم مدت‌هاست وعده پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال می‌شنویم ولی تا حالا حتی یک دلار هم دریافت نکرده‌ایم. در اینجا ادامه این مصاحبه اختصاصی را بخوانید.

پدربزرگ ۷۵ ساله مصری رکورد مسن‌ترین بازیکن فوتبال جهان را شکست
یک پدربزرگ مصری در فاصله یک ماه مانده تا سالروز ۷۵ سالگی خود، با حضوری ۴۵ دقیقه در یک بازی فوتبال، مسن‌ترین فوتبالیست دنیای فوتبال حرفه‌ای لقب گرفت. جزییات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.