×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳
فعالیت اصلی لیزینگ گردشگری در سال ۹۹، تحقق شعار “جهش تولید” است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، لیزینگ گردشگری در سال   ۱۳۷۹  با نام لیزینگ “شید” به ثبت رسید و در سال ۱۳۹۸ تحت عنوان “لیزینگ گردشگری” تغییر نام یافت. شرکت لیزینگ گردشگری (سهامی خاص) در حال حاضر تحت نظارت بانک مرکزی و با مجوز این بانک فعالیت می کند . این شرکت از شرکت های گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را “بانک گردشگری” و “گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران”(سمگا) تشکیل می دهد.سرمایه اولیه شرکت از ۶۰ میلیارد ریال به ۱۸۰ میلیارد ریال افزایش یافته و در حال حاضر مقدمات افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد ریال نیز فراهم و سرمایه مذکور واریز  و در مرحله ثبت قرار دارد.کدخدا اعلام کرد:افزایش سرمایه از ۵۰۰ میلیارد ریال به ۳۰۰۰ میلیارد ریال به تصویب هیات مدیره رسیده و به زودی به تصویب مجمع فوق العاده خواهد رسید.به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، حسن کدخدا گفت: امروزه بانکها به تنهایی توان تامین مالی و کمک به تولید را ندارند، لذا شرکت های لیزینگ می توانند در این حوزه به عنوان بازوی کمکی فعالیت داشته و نقش بسزایی در تولید ایفا کنند.وی حوزه فعالیت این شرکت را طبق مقررات بانک مرکزی، تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول و واگذاری آن به مشتری صرفا در قالب عقود اجاره به شرکت تملیک یا فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا ذکر کرد.مدیرعامل لیزینگ گردشگری ادامه داد: از جمله برنامه های سال ۹۹ شرکت ، تامین مالی برای خرید ماشین آلات و تجهیزات معدنی ،  ادوات کشاورزی، ماشین آلات و تاسیسات صنعتی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، لوازم و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی بادوام و تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی است.وی افزود: همچنین تامین مالی برای خرید خودروهای ایرانی و خارجی صفر و کارکرده، سبک، سنگین و نیمه سنگین،  تاسیسات مواد غذایی، تجهیز دفاتر اداری، مطب پزشکان ، دفاتر کار حسابداران رسمی، تسهیلات خرید دفاتر اداری  و تجاری بخشی دیگر از برنامه های آتی شرکت در سال ۹۹ است.کدخدا گفت: از برنامه های راهبردی شرکت، بهره گیری از بازار پول و سرمایه درجهت تامین منابع بهینه ،بهبود مستمر نظام اعتبارسنجی ، افزایش بهره وری سازمانی ، توسعه آموزش ، ارتقاء تعهد سازمانی ، وفاداری کارکنان ، توسعه زیرساخت های سیستمی، الکترونیکی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان ، حداکثرسازی منافع و رضایت ذینفعان است.وی بیان کرد: توسعه زنجیره ارزشی لیزینگ و ارائه خدمات متنوع، گسترش سهم بازار در صنعت، تامین سود پایدار و مستمر و همچنین ورود شرکت به بازار سرمایه و قرار گرفتن در زمره شرکت سهامی عام سازمان بورس و اوراق بهادار ، در زمره اهداف کلان شرکت میباشد.وی اظهار امیدواری کرد این شرکت با برنامه ریزی های صورت گرفته و تکمیل نیروی انسانی در سال جاری بتواند از منظر سودآوری، سهم بازار و افزایش ثروت سهامداران جهش قابل توجهی داشته باشد.مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری گفت: این شرکت تصمیم دارد با ترمیم زیرساخت های الکترونیکی خود، مراجعه مشتریان به شرکت را  به حداقل رسانده و با فراهم شدن شرایط در آینده، بدون مراجعه حضوری مشتری و صرفا از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارتباط های مشتری و شرکت را برقرار کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.