×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
فعال سازی سرویس احراز هویت مکانی برای سایر خدمات عمومی

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ لیائی دربازدیدی سرزده از پست استان سمنان با کارکنان و مشتریان دیدار و گفتگو و فرایندهای اجرائی را مورد بررسی قرار داد.  

مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع کارکنان پست سمنان با بیان اینکه سرویس احراز هویت مکانی به صورت کاملا الکترونیکی و برخط انجام می شود گفت: «این سرویس بر اساس درخواست سازمان ها و نهادها با توجه به فرآیند کاری و اجرایی آنها طراحی و پیاده سازی شده است.»

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اهمیت مشتری مداری در شبکه پستی کشور، خاطر نشان کرد: «با ارتقای زیر ساخت های شبکه بر مبنای فناورهای نوین و هوشمندسازی خدمات و الگو برداری از کشورهای توسعه یافته از جمله کره جنوبی می توان در احیای اقتصاد و کسب و کارهای روستاهایی با جذب و توسعه بازارهای  جدید در آمدی در این نقاط گام های موثری برداشت.»
لیائی در ادامه با همراهی یکی از موزعین در گشت نامه رسانی به صورت میدانی، چگونگی فرایند اجرای سرویس احراز هویت مکانی را مورد بررسی قرار داد. 

سرعت، دقت، امنیت و کیفیت در ارسال مرسولات لازمه ارتقای رضایت مشتریان 
معاون وزیر ارتباطات در جریان استان سمنان از ادارات پست شهرستان های شاهرود و دامغان بازدید کرد. 
لیائی در جمع موزعین با اشاره به ترافیک بالای مرسولات در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: «در راستای افزایش رضایت هموطنان باید با همدلی و همت مضاعف در طول این مدت با توزیع  حداکثری  از رسوب مرسولات جلوگیری گردد.»
وی با تاکید بر اینکه مولدسازی املاک فرصتی مناسب برای بهبود و ساماندهی وضعیت املاک شبکه است بیان داشت: «با استفاده از این فرصت در راستای ارتقای  زیرساخت ها از جمله نوسازی دفاتر پستی و تجهیز مراکز تجزیه و مبادلات اقداماتی انجام گیرد.»
مدیرعامل شرکت ملی پست به ظرفیت شرکت های صنعتی فعال در در سطح  استان سمنان در راستای افزایش ترافیک و درآمد با جذب بازارهای جدید در از طریق این شرکت ها تاکید کرد.
لیائی افزود: «شبکه پستی با ارائه سرویس های با ارزش افزوده، خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه می دهد که این مهم علاوه بر ارتقای سرعت، امنیت و دقت در ارائه خدمات، رضایت مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.»
مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر نظارت مستمر بر روند اجرای فرایندهای پستی رضایت مشتریان را مهمترین اولویت شبکه خواند و تصریح کرد: «خدمات پستی باید با سرعت، دقت، امنیت و کیفیت مطلوب به هموطنان ارائه گردد.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.