به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، قابلیت Live اینستاگرام که در سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس کاربران این شبکه اجتماعی محبوب قرار گرفت، از استقبال بسیار بالایی برخوردار شد و توانست تبدیل به یکی از قابلیت های ثابت و پرطرفدار این پلتفرم تصویر محور شود.
طبق اعلام اینستاگرام، حدود ۷۰ درصد از کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون از این قابلیت که در زمان شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرده، استفاده می کنند.
بر اساس گزارش وب سایت the verge، از آنجایی که ویدیو های Live اینستاگرام تنها تا ۲۴ ساعت در اساس کاربران قرار دارند، به تازگی این شبکه اجتماعی اعلام کرده که این امکان را به آنها میدهد تا حتی پس از پایان مدت زمان ویدیو های Live به آنها دسترسی داشته و بتوانند آنها را تماشا کنند. این قابلیت جدید در واقع به کاربران اجازه میدهد تا ویدیو های Live خود را مستقیماً در قسمت IGTV ذخیره کنند برای این کار کافیست کاربران بر روی گزینه share to IGTV کلیک کنند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری این قابلیت جدید که هم اکنون به طور آزمایشی در این پلتفرم ارائه شده است به اینستاگرام کمک میکند تا با یوتیوب به رقابت بپردازند و محبوبیت بسیار بیشتری در زمینه اشتراک گذاری محتوای ویدئویی کسب کند.
صبح روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارکنان…
با برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت پاکسان، عملکرد پنج ماهه این مجموعه بررسی و ارزیابی…
سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورقهای فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…
سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورقهای فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…
شرکت سامسونگ به تازگی و طی هفته گذشته نسل جدید لپتاپهای مجهز به هوش مصنوعی…
وزیر جهاد کشاورزی از کاهش کمسابقه تورم مواد خوراکی و آشامیدنی در اردیبهشت ماه سال…