×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳
قاتل پسر جوان در جنوب تهران بازداشت شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صداو سیما،سردار علی ولیپور گورزی گفت: چندی قبل، انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر از شناسایی جسد مرد جوانی مقابل درِ این مرکز درمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داد.
وی افزود:کارآگاهان در محل حادثه با جسد مرد جوانی به نام حسام مواجه شدند که از ناحیه کمر هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.
سردار ولیپور گودرزی با بیان اینکه با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته مشخص شد، یک پراید با ۲ سرنشین، مقتول را جلوی این مرکز درمانی رها کردند گفت: هویت صاحب پراید که مردی سالخورده بود شناسایی شد؛ و وی اعتراف کرد مدتی است ماشین در اختیار ۲ پسرم بوده و از این جنایت بی‌خبر هستم.
وی افزود: بعد از بازداشت یکی از متهمان اعتراف کرد، در روز حادثه در یکی از پارک‌های جنوب تهران بعد از مصرف مشروبات الکلی مشاجره‌ای بین مقتول و قاتل رخ داد که در جریان این نزاع قاتل با ضربه چاقو مرتکب جنایت شد؛ من و برادرم خیلی ترسیده بودیم جسد حسام را سوار بر خودروی پدرم کردیم و راهی بیمارستان شهدای هفتم تیر شدیم، برای اینکه لو نرویم جسد را حوالی این مرکز درمانی رها کردیم و فرار کردیم؛ ما در این جنایت نقشی نداریم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان هویت ۸ نفر که در این درگیری حضور داشتند را شناسایی و این افراد را بازداشت کردند و متهم اصلی پرونده به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: به خاطر مصرف مشروبات الکلی دست به این جنایت زده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.