به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این دیدار با اشاره به موفقیت های متعدد شرکت در شاخص های مختلف و دستیابی به جایگاه های برتر در صنعت بیمه گفت: بهره مندی از شبکه فروش کارآزموده و حرفه ای از عوامل اصلی این پیشتازی است که در راستای استمرار آن، آموزش و افزایش دانش فنی نمایندگان فروش متوقف نخواهد شد.
موسی رضایی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر شرکتی را تمرکز بر مقوله رضایتمندی مشتریان دانست و افزود: در کلام خداوند و روایات ائمه اطهار (ع) بارها بر خرسندی ارباب رجوع تاکید شده است که البته بررسی عملکرد صنایع و شرکت های مختلف هم نشان می دهد قانون طلایی موفقیت، تکریم مشتریان است از این رو کارکنان و شبکه فروش بیمه البرز باید به عنوان یک شرکت موفق بیمه ای این مهم را در اولویت کار خود داشته باشند.
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه بر کسب پرتفوی با کیفیت و پرهیز از پرتفوی محوری تاکید کرد و گفت: به هیچ قیمتی حاضر به نرخ شکنی در صنعت بیمه نخواهیم بود و با ارائه خدمات بیمه ای مناسب و به تبع آن وفاداری بیمه گذاران همچنان در مسیر عالی شدن و راهبری شرکت های بیمه خصوصی گام برمی داریم.
در این دیدار مدیرعامل، معاونین توسعه بازار و مالی اقتصادی ضمن استماع درخواست های روسای شعب و نمایندگان فروش دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.
همچنین در پایان این دیدار از ۱۳ نماینده برتر شعب نوشهر و تنکابن قدردانی شد.
گزارش ماهانه شرکت بیمه ملت در حالی روی کدال رفت که حاکی از رشد ۱۵۵…
تاکید رئیسجمهور بر توسعه و سرمایهگذاری دریامحور نشان از اهمیت ویژهی دارد. استفاده پایدار از…
شهردار منطقه ۴ تهران از آماده باش گرمخانه های طهران کوچک برای افراد بیخانمان و…
مجمع عمومی فوقالعاده بانک صادرات ایران با حضور اکثریت سهامداران برگزار و با تصویب افزایش…
دکتر علی خورسندیان، مدیرعامل بانک مسکن در سفر به استان خوزستان از پروژه های نهضت…
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران از بومیسازی محصولات بانکی با توجه به ویژگیهای اقتصادی و…