×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته است

تجارت گردان | قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازخبرگزاری میزان، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در مراسم امضای تفاهمنامه بین اتحادیه بارفروشان و بانک ایران زمین اظهار کرد: در کل کشور ۳ میلیون واحد صنفی داریم که از این تعداد  ۳۰۰ هزار واحد صنفی در قالب ۱۳۵ اتحادیه در تهران مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه طی چند سال اخیر فقط شعار دادیم و از تولید حمایت نکردیم، افزود: حدود ۶۰۰ هزار واحد صنفی تولیدی در کشور داریم که به مرور این واحد‌ها تعطیل و تبدیل به واردکننده شدند، همین امر ضربه سنگینی به کشور وارد کرد و اشتغالزایی از بین رفت.

وی گفت: پس از تحریم، برخی واحد‌های تولیدی مجدد آغاز به کار کردند، اکنون کالا‌های تولیدی این واحدها از کالا‌های وارداتی و چینی با کیفیت‌تر است اما، نتوانستند مردم را قانع کنند که کیفیت کالا‌ها بهتر از خارجی است.

نوده فراهانی با بیان اینکه قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته است بیان کرد: باید ریشه‌ای با این مسئله برخورد کرد و این کار توسط یک یا دو نهاد شدنی نیست.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: همه باید با همکاری یکدیگر تحریم را دور بزنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

همچنین در این مراسم عبدالمجیدپورسعید عضو کانون بانک های خصوصی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت اتحادیه ها، این اطمینان را می‌دهیم که از تمام توان و ظرفیت خود برای ارائه خدمات به آنها استفاده کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.