Categories: اجتماعی

قداست جامعه ایثارگری، ظرفیت بزرگی برای اطلاع‌رسانی ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا، سعید اوحدی روز شنبه در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به جامعه گفت: انسجام و هم‌افزایی روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاع‌رسانی مناسب به جامعه ایثارگری مؤثر است و بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دستیابی به اهداف خود یاری می‌دهد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت روابط عمومی و نقش آن در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی گفت: نقش روابط عمومی در بنیاد با سایر سازمان‌ها تفاوت دارد و پیوند و انسجام محکم درون سازمانی و برون‌ سازمانی زمینه اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به جامعه اسلامی و ایثارگران عزیز را فراهم می‌سازد.

اوحدی با اشاره به مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: رسالت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهمیت است و از آنجا که بنیاد رویکرد فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد غنا و تأثیرگذاری آن از اهمیت زیادی برخوردار است ضمن اینکه روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تلاش کنند علاوه بر اطلاع رسانی، مسئله محور بودن و فعالیت در جهت حل مسائل را در دستور کار قرار دهند.

معاون رییس جمهوری نقش مطالبه‌گری برای جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: در طول ۳۰ سفر استانی برای تحقق مطالبات ایثارگران از جمله در بخش‌های مسکن و اشتغال تلاش‌های زیادی انجام شد و رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش‌های دقیق نقش مهمی در تحقق این مطالبات ایفا کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنوع فعالیت‌ها در سازمان‌های وابسته به بنیاد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌های فرهنگی، درمانی، رفاهی، خدماتی و اقتصادی فعالیت‌ دارد که اهداف همه این فعالیت‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگری است، از این رو انسجام بین سازمان‌های تابعه بنیاد از اهمیت زیادی برخوردار است و اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در انسجام بخشی حوزه اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها نقش مهمی دارد.

ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد

رضا حاجی‌آبادی  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد، گفت: پخش ۳۷۰۰ خبر معادل ۲۴۰ ساعت از شبکه‌های مختلف رسانه ملی، انعکاس ۲۱۰۰ خبر در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، انتشار ۱۸۰۰ فتوتیتر، فیلم و کلیپ و پست در فضای مجازی، تهیه ۱۵۰۰۰ فریم عکس از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۴۰۰ ساعت فیلمبرداری از برنامه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران و درج یادداشت و پیام‌های متعدد در رسانه بخشی از عملکرد رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۳۹۹ بوده است.

در این نشست مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

14 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

14 ساعت ago

توقف دانمارکی‌ها مقابل اسلوونی

تیم فوتبال دانمارک با تساوی مقابل اسلوونی شانس صدرنشینی گروه C را از دست داد.

14 ساعت ago

اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام…

14 ساعت ago

تجلی‌ افتخار و ارزش‌آفرینی فولاد اکسین در مجمع عمومی سالیانه این شرکت

روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین…

14 ساعت ago

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع مس ایران

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۶ بازنشسته سال ۱۴۰۲…

14 ساعت ago