” The BETTER LIFE 2030 PLAN ” فاز بعدی مأموریت الجی در ارتقا سطح همبستگی است. الجی پیرو اهداف بلندمدت خود در جهت ایجاد یک جامعه متنوع و فراگیر، هم اکنون به منظور تقویت روابط با کاربران، شامل تأمین کنندگان، کارکنان و مصرف کنندگان، و با هدف ترویج هر چه بیشتر “ما” به جای “من”، یک برنامه اجرایی مشخص را همراه با شاخصهای عملکرد دقیق معرفی میکند.
الجی در همکاری تنگاتنگ با شرکای خود، برای دستیابی به محیطهای کار ایمنتر و سیستمهای تأمین پایدار، یک اکوسیستم پایدار را در کل زنجیره تأمین خود تشکیل میدهد.
الجی تأمین کنندگان را به پایبندی به استانداردهای مدیریتی جهانی و گواهینامههای مدیریت ایمنی و سلامت تشویق میکند تا به آنها کمک کند با انجام خود-بازرسی، درصد ریسک را زیر نیم درصد نگه دارند. برای مثال، جلوگیری از ساعات کاری طولانی برای حصول شرایط کاری بهتر، دریافت تعداد بیشتر گواهینامههای ایمنی و بهداشت و فراهم کردن منابع و متخصصین مورد نیاز برای تأمین کنندگان به طوری که آنها را قادر سازد شیوههای مدیریت ESG را پیاده سازی کنند. ارزیابی تأمین کنندگان جدید نیز بخش جدایی ناپذیر دیگری از رویکرد الجی است و به همین منظور این شرکت معیارهای ارزیابی ESG (محیطزیست، جامعه و حاکمیت شرکتی) سختگیرانهای را برای مشارکت و همکاریهای خود اعمال میکند.
از آنجا که الجی از مدیریت کاربرمحور استقبال میکند، دربهای این شرکت همواره به روی افراد با استعداد باز است. برای برداشتن یک گام به جلو، الجی قصد دارد برای افراد توانیاب نیز فرصتهای شغلی بیشتری فراهم کند.
تا سال ۲۰۳۰ میلادی، الجی فرصتهای شغلی متنوعی را برای توانیابان ایجاد خواهد کرد و برای حصول اطمینان از این که همه کارکنان در فرهنگ این شرکت به یک اندازه مورد توجه و پذیرش قرار گیرند الجی به زودی برنامههای آموزشی بیشتری را با موضوع تنوع در سطح کل شرکت معرفی و برگزار خواهد کرد.
وقتی نوبت به نوآوری در محصول جدید میرسد، الجی از کاربران پر شمار خود نظرسنجی میکند. محصولات این شرکت باید در سطح جهانی کاربردی و در دسترس باشند. این به این معناست که محصولات باید به راحتی برای سالمندان، جوانان و افراد توانیاب قابل استفاده باشد و حتی یک نفر هم نباید از این قاعده مستثنی شود.
با هدف افزایش ویژگیهای دسترسی پذیری محصولات تا سال ۲۰۲۵ میلادی، و تهیه دفترچههای راهنمای کاربر برای یکایک محصولات تا سال ۲۰۳۰ میلادی، الجی با گروهی از مصرف کنندگان به نام “گروه مشاوره توانیابان” که از کاربرانی با تواناییهای متفاوت تشکیل شده است همکاری میکند تا نظرات آنها را شنیده و در مراحل توسعه تمامی محصولات در آینده بازتاب دهد. الجی همچنین فراتر از محصولات خود، بهمنظور افزایش راهکارهای دسترسی آسان برای ارتباط با مشتریان تلاش میکند. برای مثال، از کیوسکهای زبان اشاره و خدمات برای فراهم کردن گستردهترین و در دسترسترین تجربه ارتباط با مشتری استفاده خواهد کرد.
چشمانداز الجی برای جهانی پایدار بر مبنای اصل بنیادین آن شکل گرفته است: “زندگی بهتر برای همه”. این شرکت از طریق دنبال کردن شیوههای تجاری بدون کربن(Carbon Zero) و اقتصاد گردشی، به مسیر خود در ایجاد زمینی سبزتر برای همه ادامه میدهد و در این راه در کنار تأمین کنندگان، کارکنان و کاربران خود برای تشکیل “ما” بهتر که به جامعهای متنوعتر و فراگیرتر میانجامد میایستد.
گامی کوچک به سوی آیندهای برای همه- این داستان “زندگی بهتر” الجی است و سفر تازه آغاز شده است.
https://tejaratgardan.ir/?p=210173