×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
قدردانی معاون سازمان بازرسی کل کشور از تعمیرات اساسی کارخانه‌ی لطیف «شستا»

به گزارش تجارت گردان به نقل از شستا رسانه، معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور، به همراه سربازرس حوزه‌‌ی شستا در سازمان بازرسی کل کشور با حضور در محل کارخانه‌ی محصولات کاغذی لطیف، از فرآیند عملیات تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳ خطوط تولیدی این واحد بازدید کردند.

معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم‌چنین سربازرس حوزه‌ی شستا در سازمان بازرسی کل کشور با ابراز خرسندی از حضور در این کارخانه، از روند اجرای دقیق و فنی عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) کارخانه‌ی محصولات کاعذی لطیف برای افزایش تولید و کیفیت، که باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز شد، قدردانی کردند.

در جریان این بازدید، کامبیز معتمد وزیری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره‌ی محصولات کاغذی لطیف، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در حوزه‌ی تعمیرات اساسی این مجتمع تولیدی ارایه کرد.

باتقوا، معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور، از کارخانه‌ی لطیف، به ‌عنوان شرکتی با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالا در حوزه‌ی سلولزی، نام برد و گفت: باید مشکلات این کارخانه در حوزه‌های مختلف احصا شده و گزارش آن به سازمان بازرسی کل کشور ارسال شود تا با رفع آن‌ها توان تولید آن چند برابر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.