به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، روابط عمومی بانک ملی ایران، هادی عبداللهی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده ۳۴ آیین نامه قانون رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در اداره کل مدیریت امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران ضمن قدردانی از تلاش های این بانک، بر بروز رسانی سامانه های هوشمند در حوزه بازرسی با توجه به تعداد واحدهای بانک و تنوع خدمات بانکی نیز تاکید کرد.
وی تاثیر سامانه های موجود را در رصد مستمر عملیات واحدها و انجام اقدامات به موقع بسیار قابل توجه دانست و اذعان کرد: به کارگیری سامانه های هوشمند می تواند در کاهش تخلفات بیش از پیش تاثیرگذار باشد.
همچنین حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی به تشریح قابلیت ها و مزایای سامانه های سماب (مانیتورینگ آنی بازرسی)، سامانه های بازرسی و روسای حوزه و زیر سیستم های مصوبات اعتباری و بخشنامه ها و تاثیر آنها در کاهش اشتباهات و تخلفات پرداخت.
گفتنی است، سامانه های نظارتی بانک ماحصل بیش از یک دهه فعالیت بوده و با نمایش آنی عملیات شعب بر روی حساب های مشتریان و حساب های داخلی بانک و همچنین ایجاد امکان انجام بازرسی های روزانه، غیر حضوری و حضوری و استفاده از سیستم های هشدار و فعالیت می توانند در کاهش اشتباهات و تخلفات نقش قابل ملاحظه ای داشته باشند.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…