به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل، در جلسهای با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک، با اشاره به بازتاب گسترده اقدام حرفهای و دلسوزانه همکار شعبه ستارخان در تکریم یکی از مشتریان جانباز این شعبه که تحسین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را در پی داشت، گفت: انجام چنین کاری نه تنها یک وظیفه سازمانی و حرفهای، بلکه یک عمل ارزشمند دینی و ملی بود.
مدیرعامل بانک دی با بیان این که تکریم مشتریان، فرهنگ سازمانی کارکنان این بانک است، گفت: اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران که مشتریان ویژه هستند باید مورد توجه ویژه کارکنان شعب باشند.
وی افزود: فلسفه وجودی بانک دی، خدمترسانی هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
گفتنی است در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای هیأت عامل بانک برگزار شد، از «فرناز فریدمهر» همکار شعبه ستارخان و «مینا مسرور طاهری» همکار شعبه ونک که عملکرد قابل تقدیری در تکریم جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران و همراهی با مشتریان داشتهاند، قدردانی شد.
شرکت پتروشیمی نوری در سومین سال برگزاری رویداد مهم پتروفن با درخششی خیرکننده بیشترین جوایز…
استاندار تهران اعلام کرد که فردا چهارشنبه ۵ دی مدارس غیرحضوری و ادارات دانشگاههای استان…
عضو شورای اطلاعرسانی دولت از رفع فیلتر واتساپ و گوگلپلی در جریان برگزاری جلسه امروز…
آزمون استخدامی بانک سینا روز جمعه هفتم دی ماه جاری همزمان در دانشگاه امیرکبیر تهران…
رونمایی از سرویسهای دیجیتال و جدید همراه اول در بازدید معاون راهبردی رییسجمهور و رگولاتور…
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت بانک توسعه تعاون با حمایت از تعاون و اشتغال نقش…