×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
قرعه کشی جشنواره «ماشین بِبَر، با سودش» آی‌بی‌شاپ فردا برگزار می شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، جشنواره «ماشین بِبَر، با سودش» که با هدف آگاهی‌بخشی به سرمایه‌گذاران در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآور از تاریخ ۱۷ شهریور لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار شده بود، فردا ۸ آبان ۱۴۰۳ با قرعه‌کشی جوایز این جشنواره برندگان معرفی خواهند شد .

این جشنواره که مخاطبانش طیف وسیعی از دارندگان سرمایه علی‌الخصوص متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز بودند، با معرفی فرصت‌های سودآوری مطمئن و کم‌ریسک، موفق به جذب بیش از ۵٫۵ همت منابع برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن از بیش از ۳۰ هزار سرمایه‌گذار شد که این مهم علاوه بر اعتلای فرهنگ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، به رشد بازار سرمایه نیز کمک نموده است.

مراسم قرعه‌کشی جوایز این جشنواره شامل ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ و یکصد صندوق طلا هریک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با حضور با حضور مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران ، بانک شهرو شرکت‌ تأمین سرمایه تمدن روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۸/۰۸ از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد تا برندگان خوش‌شانس این جوایز از میان ۳۰ هزار سرمایه‌گذار واجد شرایط انتخاب شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را بصورت زنده از صفحه رسمی آی‌بی‌شاپ در اینستاگرام (با نام کاربری ibshop.ir) مشاهده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.