×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
قیمت اقلام لبنی تنظیم بازار تعیین شد

مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد در پوشش تلویزیونی گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قیمت مصوب  لبنی شامل شیر کم چرب بطری یک لیتری را ۲۸ هزار تومان، شیر یک لیتری کم چرب بطری با ویتامین د ۳، ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان، شیر  کم چرب ۹۰۰ گرمی کیسه‌ای ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان، شیر کم چرب کیسه‌ای ۸۰۰ گرمی با ویتامین د ۳، ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، پنیر یو اف نسبتا چرب ۴۰۰ گرمی ۵۶ هزار تومان و ماست دبه ۲ و نیم کیلوگرمی کم چرب را ۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده است.

به گفته او، کارشناسان سازمان حمایت در حال بررسی قیمت گذاری ماست دبه و پنیر با ویتامین د ۳ هستند که طی یک تا ۲ روز آینده اعلام می‌شود.

امراللهی ادامه داد: سال گذشته بحث ویتامین د ۳ یا شیر‌های غنی شده قیمت گذاری نشد که امسال پیرو گزارشات مردم از سازمان حمایت پیگیر این موضوع شدیم و بدین ترتیب تولیدکنندگان در جلسه‌ای که در سازمان حمایت برگزار شد، قیمت را تعیین کردند و اکنون مشکلی در تولید نداریم.

مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد با بیان اینکه سایر اقلام مشمول تنظیم بازار بسته به نوع کالا ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشتند، گفت: اگر تولیدکنندگان کالا‌های تنظیم بازار را تولید نکنند و به تولید کالا‌های دیگر بپردازند، برخورد جدی صورت می‌گیرد و با هیچ کس تعارف نداریم که بخواهد با سفره مردم بازی کند. همچنین قیمت سایر اقلام برمبنای فرمول قیمت گذاری سازمان حمایت بسته به نوع کالا ۱۵ تا ۲۰ درصد باید افزایش قیمت داشته باشند.

او با بیان اینکه مشکلی در تولید کره و خامه نداریم، گفت: تولیدکنندگان در بحث قیمت گذاری مشکل داشتند که طی روز‌های آتی مشکل عرضه کره و شکر رفع می‌شود چراکه طی روز‌های اخیر عرضه این کالا‌ها در بازار کمتر بود و اکنون با توازنی که در بحث قیمت گذاری صورت گرفته است، تولید به روال عادی خود بر می‌گردد.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.