عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات کشور در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با کمک اتحادیهها و تشکلها در راستای تنظیم بازار ماهی شب عید به مدت ۲۰ روز ماهیان پرورشی از جمله کپور و قزلآلا در میادین میوه و تره بار عرضه می شوند.
به گفته او، با سازمان میادین میوه و تره بار به زودی وارد مذاکره میشویم تا با ورود تشکلها و عرضه مستقیم آنها در میادین با ایجاد جایگاههای عرضه موقت، آبزیان با قیمت متناسبتری به دست مردم می رسد.
مختاری ادامه داد: با عرضه مستقیم آبزیان در نمایشگاههای بهاره و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، قیمت متعادل می شود.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار شیلات قیمت ماهی شب عید را تابع عرضه و تقاضا دانست و گفت: سال گذشته به دلیل طوفان در دریا و سردی آب، ماهیان به اعماق دریا رفته بودند که همین امر منجر به کاهش صید شد. حال باید منتظر ماند و دید که وضعیت صید امسال چگونه است.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایهگذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس با…
گروه جهادی شهید ابراهیمهادی متعلق به بسیج پتروشیمی امیرکبیر در چهاردهمین جشنواره مالکاشتر سپاه حضرت…
مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت با حضور در این مجتمع پتروشیمی دیداری دوستانه…
محمدرضا دانیاری برای نخستین مرتبه پیشنهاد برای تشکیل کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت…
مدیرعامل لوله سازی اهواز از انعقاد قرارداد ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله از نوع…
سرپرست شرکت آلومینای ایران با تاکید بر لزوم همکاری همه بخشها در جهت توسعه و…