قیمت ماهی شب عید با عرضه مستقیم در میادین متعادل می‌شود

عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌ها در راستای تنظیم بازار ماهی شب عید به مدت ۲۰ روز ماهیان پرورشی از جمله کپور و قزل‌آلا در میادین میوه و تره بار عرضه می شوند.

به گفته او، با سازمان میادین میوه و تره بار به زودی وارد مذاکره می‌شویم تا با ورود تشکل‌ها و عرضه مستقیم آنها در میادین با ایجاد جایگاه‌های عرضه موقت، ‌ آبزیان با قیمت متناسب‌تری به دست مردم می رسد.

مختاری ادامه داد: با عرضه مستقیم آبزیان در نمایشگاه‌های بهاره و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، قیمت متعادل می شود.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار شیلات قیمت ماهی شب عید را تابع عرضه و تقاضا دانست و گفت: سال گذشته به دلیل طوفان در دریا و سردی آب، ماهیان به اعماق دریا رفته بودند که همین امر منجر به کاهش صید شد. حال باید منتظر ماند و دید که وضعیت صید امسال چگونه است.

فتحنایی

Recent Posts

پیشرفت پروژه ها ، افزایش تولید و اصلاح پرتفوی

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس با…

1 روز ago

پتروشیمی امیرکبیر عنوان موفق‌ترین گروه جهادی خوزستان را کسب کرد

گروه جهادی شهید ابراهیم‌هادی متعلق به بسیج پتروشیمی امیرکبیر در چهاردهمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه حضرت…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت از پتروشیمی شهید تندگویان

مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک ملت با حضور در این مجتمع پتروشیمی دیداری دوستانه…

1 روز ago

کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت های فولادی و لوله سازی تشکیل شود

محمدرضا دانیاری برای نخستین مرتبه پیشنهاد برای تشکیل کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت…

1 روز ago

قرارداد جدید ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله انتقال نفت در خشکی و دریا منعقد شد

مدیرعامل لوله سازی اهواز از انعقاد قرارداد ساخت و پوشش ۹۳ کیلومتر لوله از نوع…

1 روز ago

آلومینای ایران با قوت در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای پیش خواهد رفت

سرپرست شرکت آلومینای ایران با تاکید بر لزوم همکاری همه بخش‌ها در جهت توسعه و…

1 روز ago