Categories: بانک و بیمه

لزوم ایجاد تغییرات اساسی در خدمات و محصولات بیمه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ نشست سراسری هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب این شرکت، با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه فروش، تبیین سیاست‌های کاری، تشریح چشم انداز آتی و نیز بررسی راهکارهای موجود در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.

حسین کریم‌خان زند مدیرعامل بیمه نوین در این نشست با تأکید بر آنکه ایجاد تحول از حالت انتخاب باید به یک ضرورت تبدیل شود، گفت: دوام و استمرار موفقیت در بازار امروز، نیازمند همگامی با تغییرات است. اگر مجهز به دانش روز نشویم و با روش‌های سنتی و روال کنونی، فرآیندها را انجام دهیم، دیر یا زود در بازار صنعت بیمه از صحنه رقابت باز خواهیم ماند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مبحث آینده‌پژوهی افزود: هر چند امروز، هوش مصنوعی پدیده‌ای جدید است اما به زودی با گسترش آن حیات بسیاری از مشاغل از جمله صنعت بیمه به خطر می‌افتند؛ زیرا بسیاری از ریسک‌های موجود با این تکنولوژی حذف خواهند شد. در مقابل این شرایط، بینش آینده‌پژوهی و حرکت بر اساس این نگرش است که می‌تواند وضعیت و شرایط هر بازاری به خصوص صنعت بیمه را در سال‌های آینده روشن سازد و نقشه راهی مشخص برای حرکت در مواجه با فرصت‌ها و تهدیدهای بازار را تبیین سازد.

نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه نوین همچنین گفت: با وجود شرایط فعلی و تغییرات ایجاد شده، نقش فعلی شعب و و مدیران مناطق در شرکت، نیازمند گسترش و تحول است. به خصوص آنکه برای پذیرش قراردادهای جدید بیمه‌ای، نیازمند دانش و نظر تخصصی رؤسای شعب در حوزه ریسک‎‌های موجود هستیم.

کریم‌خان زند همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد تغییرات اساسی در حوزه نوآوری، ارائه خدمات، فرآیندها و محصولات هستیم گفت: یکی از ضروریات اصلی و شرط بقا در بازار صنعت بیمه، توجه به نیاز مشتریان است و بر همین اساس نیز در بیمه نوین، بازنگری و تحول در محصولات موجود در راستای مشتری مداری یکی از محورهای اصلی عملکرد در بخش مدیریت‌های فنی این شرکت است.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، برنامه استراتژیک جدید بیمه نوین برای سه سال آتی، توسط نسترن اکبری مدیر طرح و توسعه این شرکت، برای حاضران تشریح و تبیین شد.

برگزاری پنل‌هایی با موضوع توسعه فروش، حفظ و نگهداشت مشتریان، بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال و تشریح برنامه‌های آتی، تبیین سیاست‌های کاری و چشم انداز آتی شرکت و تقویت تعاملات درون سازمانی در راستای توسعه فروش توسط معاونت‌های فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و پشتیبانی و امور اقتصادی از جمله دیگر بخش‌های نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شرکت بیمه نوین بود.

فتحنایی

Recent Posts

پورتو با پاس‌گل طارمی به پیروزی رسید

تیم فوتبال پورتو از هفته سی‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال موفق شد در خارج…

4 ساعت ago

افتتاح موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی در فولاد سنگان

با حضور محمد مقیمی رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران ، میرزایی رئیس دانشگاه…

5 ساعت ago

تاکید رئیس‌جمهور برای ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی

رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با…

15 ساعت ago

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…

19 ساعت ago

ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی/ خداقوت وزیر صمت به مدیران و کارکنان مگاموتور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…

19 ساعت ago

معارفه مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان

سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.

19 ساعت ago