به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سعید شریف زاده، ضمن بازدید از تمامی واحد های ستادی و اجرایی منطقه پستی شمال غرب و فرایندهای اجرایی وعملیاتی با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به لزوم داشتن نگاه توسعه ای برای پیشبرد اهداف شرکت ملی پست افزود:«توسعه پست بدون توجه به کرامت انسانی محقق نخواهد شد.»
وی اضافه کرد: «باید در کنار توسعه سازمانی، انسان محوری را سرلوحه کار قراردهیم و این توجه به ارزش گذاری و نگاه انسان محوری در دو بخش پرسنل شرکت و مشتریان باید لحاظ شود.»
شریف زاده با بیان این که پرسنل شرکت ملی پست جزو نجیب ترین کارکنان کشورهستند، خاطر نشان کرد: «وضعیت معیشتی پرسنل از مهترین دغدغه های مسئولان است و از آنجایی که همکاران ما ساعات طولانی در محل کار خود مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند توجه به کرامت انسانی، وضعیت معیشتی و بهبود شرایط محل کار آن ها باید در دستور کار قرار گیرد.»
وی با اشاره به لزوم استفاده از تجربه های ارزشمند بازنشستگان شرکت ملی پست، آنها را بزرگترین سرمایه های شرکت خواند که بهره گیری از دانش آنان، در پیشبرد اهداف شرکت موثر خواهد بود.
شایان ذکر است، شریف زاده در این دیدار از واحد بیمه سامان شرکت نیز بازدید و ضمن بررسی فرایندهای بیمه ای عنوان کرد: «باید تمامی پرسنل پست در تمامی سطوح از خدمات بیمه ای به طور یکسان بهره مند باشند.»