×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
لزوم رعایت مصرف بهینه گاز

تجارت گردان | لزوم رعایت مصرف بهینه گاز

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ غلامرضا مشایخی در ارتباط با رسانه ملی گفت: همچنان در هفته پیشرو تداوم بارندگی‌ها و بارش برف را در نوار غربی کشور خواهیم داشت.
وی از مردم خواست در این هفته نیز همانند هفته گذشته با مصرف بهینه به شرکت ملی گاز کمک کنند تا بتواند به وظیفه خود در قبال تامین گاز پایدار به بخش‌های خانگی و تجاری به خوبی عمل کند.
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: مصرف ۵۵۰ میلیون مترمکعب گاز دیروز در کشور ثبت شده که نشان می‌دهد مصرف گاز به واسطه سردی هوا همواره رو به افزایش است.
وی اضافه کرد: توصیه شرکت ملی گاز به مشترکان این است که از مصرف بی رویه به خصوص اینکه از گرم کردن فضا‌هایی که به آن نیاز ندارند بطور جدی خود داری کنند در صورتی که این همکاری با شرکت ملی گاز ادامه داشته باشد به یقین هیچ مشکلی در انتقال و توزیع گازبه مبادی مصرف پیش نخواهد آمدو می‎توان از شرایط فعلی (سردی هوا) به خوبی عبور کرد.
مشایخی اضافه کرد: هفته گذشته هم هشدار‌های لازم داده شد مبنی بر اینکه سامانه بارشی سنگین در پیشروست از اینرو همه تمهیدات لازم در زمینه تولید، انتقال و توزیع به خصوص در نوار غربی، مرکزی و حتی شمالی کشور اندیشیده شد و شرکت با همکاری مردم توانست پایداری گاز را در همه مناطق کشور به خصوص مناطق غربی مثل اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و همچنین نقاط مرکزی حفظ کند.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در تولید، انتقال و توزیع تاکنون قطعی و افت فشار گاز در هیج کجای کشور گزارش نشده است.
وی افزود: شرکت ملی گاز ایران با همکاری و همراهی مشترکان توانسته در این شرایط سخت خانه‌های مردم را گرم نگهدارد.
مشایخی در ادامه ضمن تشکر از همه مشترکان بابت همراهی و همکاری که با شرکت ملی گاز ایران در این روز‌های سرد سال در مصرف بهینه گاز داشته اند خواست در این هفته هم با مصرف بهینه گاز به شرکت ملی گاز کمک کنند تا بتواند به وظیفه خود در قبال تامین گاز پایدار به بخش‌های خانگی و تجاری به خوبی جامه عمل بپوشاند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.