به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، شرکت بیمه “ما” با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمهگذاران، زیان دیدگان و بیمهشدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راهاندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” در شعب سراسر کشور اقدام کرد و انتظار میرود با بهرهبرداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه “ما” حاصل شود.
همچنین اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” با رعایت ساز و کار امنیت داده ها و با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی، در راستای ارائه گزارش های مدیریتی و راه کارهایی جهت جمع آوری اطلاعات به صورت سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
گفتنی است هدف شرکت بیمه “ما” از راه اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” لزوم هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش شفافیت فرآیند اداری است.
https://tejaratgardan.ir/?p=14951