×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی،  شرکت بیمه “ما” با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” در شعب سراسر کشور اقدام کرد و انتظار می‌رود با بهره‌برداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه “ما” حاصل شود.

همچنین اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” با رعایت  ساز و کار امنیت داده ها و با تاکید بر  اهمیت آموزش و  فرهنگ سازی، در راستای ارائه گزارش های مدیریتی و راه کارهایی جهت جمع آوری اطلاعات به صورت سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هدف شرکت بیمه “ما” از راه اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” لزوم هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش شفافیت فرآیند اداری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.