به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، شرکت بیمه “ما” با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمهگذاران، زیان دیدگان و بیمهشدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راهاندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” در شعب سراسر کشور اقدام کرد و انتظار میرود با بهرهبرداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه “ما” حاصل شود.
همچنین اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” با رعایت ساز و کار امنیت داده ها و با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی، در راستای ارائه گزارش های مدیریتی و راه کارهایی جهت جمع آوری اطلاعات به صورت سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
گفتنی است هدف شرکت بیمه “ما” از راه اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” لزوم هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش شفافیت فرآیند اداری است.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…