Categories: بانک و بیمه

لزوم هوشمندسازی و افزایش شفافیت فرآیند اداری با اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی،  شرکت بیمه “ما” با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” در شعب سراسر کشور اقدام کرد و انتظار می‌رود با بهره‌برداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه “ما” حاصل شود.

همچنین اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” با رعایت  ساز و کار امنیت داده ها و با تاکید بر  اهمیت آموزش و  فرهنگ سازی، در راستای ارائه گزارش های مدیریتی و راه کارهایی جهت جمع آوری اطلاعات به صورت سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هدف شرکت بیمه “ما” از راه اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” لزوم هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش شفافیت فرآیند اداری است.

فتحنایی

Recent Posts

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

9 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

9 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

9 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

9 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

9 ساعت ago

بهره برداری از سایت جدید بانک ملت همزمان با عید سعید غدیرخم

همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…

9 ساعت ago