به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، سید محمد کریمی در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با تاکید بر اهمیت مدیریت ریسک با رویکرد دیجیتال، اظهار داشت: دیجیتالی شدن در عصر حاضر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام به شمار میآید؛ بنابراین صنعت بیمه باید خود را با شرایط جدید همسو کند.
وی افزود: شرایط کسب و کار در آینده دستخوش تغییر خواهد بود و متولیان و دستاندرکاران صنعت بیمه باید با ابزارها و تکنیکهای دیجیتالیشدن آشنا شوند و از آنها استفاده کنند.
دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران با بیان اینکه بیمه کوثر با تاکید بر توانمندسازی نیروی انسانی و استمرار در جذب افراد متخصص، جزو شرکتهای رتبهدار و پیشرو در صنعت بیمه محسوب میشود، خاطرنشانکرد: این شرکت با برگزاری مستمر همایش مدیریت ریسک و بیمه در هشت دوره و ارایه و استفاده از نتایج آن توانسته آثار مثبتی را در صنعت بیمه به جای بگذارد.