Categories: بانک و بیمه

لوگوی بیمه آسیا همگام باپویش بین‌المللی رعایت فاصله اجتماعی موقتا تغییر کرد

بیمه آسیا با مشارکت در پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌تجاری خود را تغییر داد.

شرکت بیمه آسیا با توصیه به رعایت الزامات بهداشتی، مراقبت از یکدیگر و ارتقای همبستگی، از هموطنان عزیز می خواهد برای سلامتی عمومی، فاصله خود را از یکدیگر حفظ کنند. ضمن آن که در خانه ماندن، عامل اصلی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

 بیمه آسیا از نیرو‌های درمانی، پلیس و تمام کسانی  که در این دوران بحرانی به ارائه خدمت مشغول هستند، صمیمانه تشکر وقدردانی می کند.

فتحنایی

Recent Posts

ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و…

5 ساعت ago

تلاش جهادگران اکسینی در گرمای طاقت فرسا غرور برانگیز است

حجت الاسلام شهاب مرادی در جشن «عید تا عید» شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد:…

5 ساعت ago

بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی استفاده کنند

معاون مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی از بیش ۶۷ میلیون بار مراجعه بیمه‌شدگان به پزشکان…

5 ساعت ago

ضرورت ایجاد شرکت‌های حمل‌ونقل مشترک/ ایران بهترین‌ مسیر برای کریدرو شدن

سرپرست معاونت خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران با تائید رشد ۵۴ درصدی حجم ترانزیت…

5 ساعت ago

موفقیت های جهان فولاد کم نظیر و قابل تحسین است

فرماندار سیرجان در بازدید از شرکت جهان‌فولاد سیرجان ضمن اشاره به رشد جهان‌فولاد با وجود…

5 ساعت ago

امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق پیام رسان بله

شرکت ملی پست در راستای هوشمندسازی و بهره گیری از فناوری های نوین امکان رهگیری…

5 ساعت ago