Categories: بانک و بیمه

ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت، و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالابردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود.وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را در خصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و … ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با همراهی هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلان و هیئت همراه از شعب این استان بازدید کردند.

فتحنایی

Recent Posts

رامین رضاییان با سپاهان خداحافظی کرد

مدافع تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.

15 ساعت ago

انگلیس متوقف شد ولی صدرنشین ماند

تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار برابر دانمارک با تساوی یک بر یک متوقف شد…

15 ساعت ago

تداوم اجرای طرح‌های توسعه‌ای همراه با تولید محصولات دارای ارزش افزوده

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۲ علی‌رغم کمبود انرژی، تسریع در اجرای طرح‌های…

16 ساعت ago

اتصال دریا به دریا با ریل ذوب آهن اصفهان/با افتتاح راه آهن رشت- کاسپین

در ایام دهه امامت و ولایت و با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست ‌جمهوری، دستیار…

16 ساعت ago

خدمات دیجیتال، دارایی نامشهود شرکت ملی پست برای افزایش بهره‌وری است

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست خراسان شمالی گفت: خدمات…

16 ساعت ago

همکاری استراتژیک فولاد کویر و اسبر بانک روسیه

بزرگترین بانک روسیه و اروپای شرقی و سومین بانک بزرگ اروپا در رأس هیأتی با…

16 ساعت ago