Categories: کارگری

مبین انرژی خلیج فارس در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی میزبان سهامداران

به گزارش تجارت گردان، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، فرصتی ارزشمند برای شرکت‌های فعال در این حوزه بود تا دستاوردها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و شرکای تجاری خود دیدار کنند. شرکت مبین انرژی خلیج فارس نیز از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

کارشناسان مجرب این شرکت در غرفه حضور داشتند و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دادند و توضیحات کاملی در مورد محصولات و خدمات شرکت ارائه می‌کردند.

حضور مبین انرژی خلیج فارس در این نمایشگاه، دستاوردهای قابل‌توجهی برای این شرکت به همراه داشت. این حضور نه تنها فرصتی برای نمایش دستاوردهای شرکت بود، بلکه امکانی برای برقراری ارتباطات حرفه‌ای و تبادل دانش و تجربه با سایر فعالان این عرصه را فراهم آورد.

در سالهای اخیر شرکت مبین انرژی توانسته سهامداران جدیدی را جذب کرده است. به همین دلیل بسیاری از مراجعه‌کنندگان به غرفه مبین از فعالان بازار سرمایه بوده است. از طرف دیگر این شرکت نشست مجمع عمومی در پیش دارد. در همین راستا عملکرد ۱۲ ماهه شرکت در سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفته است.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس با نماد مبین در ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲ حدود ۴۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان درآمد از فروش داخلی محصولات داشته است. در حالی که در مدت مشابه سال گذشته فروش شرکت در بازار داخلی حدود ۳۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بوده است. مقایسه درآمد شرکت در دو سال مالیشان می دهد که امسال حدود ۳۰ درصد افزایش درآمد تجربه کرد. بخشی از این مساله ناشی از افزایش قیمت محصولات رخ داده است.

از نظر تولید نیز این شرکت در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ حدود ۸ میلیارد و ۶۷۵ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۰۸ محصول مترمکعب/مگاوات ساعت تولید کرده است. امسال تولید شرکت به حدود ۸ میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۰۲ محصول مترمکعب/مگاوات ساعت رسیده است.

همچنین درآمد حاصل از ارائه خدمات مبین به سایر شرکت های پتروشیمی از ۵۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۵۹۴ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۲ رسیده است.

این شرکت در زمستان سال ۱۴۰۲ افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل آورده نقدی اجرا کرده است. به همین دلیل تعداد سهام شرکت نسبت به قبل افزایش یافته است. این موضوع منجر به کاهش سود هر سهم شده است، اما به طور کلی مجموع سود شرکت افزایش داشته است. به همین دلیل سود تقسیمی شرکت به سهامداران به نسبت تعداد سهام تغییری نخواهد داشت.

این شرکت در مجمع عمومی سال گذشته از ۴۲۵ تومان سود هر سهم بیش از ۱۰۰ درصد توزیع سود نقدی به سهامداران داشت، به طوری که از اندوخته قبلی شرکت استفاده شد و به هر سهامدار ۴۲۹ تومان به ازای هر سهم سود نقدی داده شد.

فتحنایی

Recent Posts

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

14 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

14 ساعت ago

توقف دانمارکی‌ها مقابل اسلوونی

تیم فوتبال دانمارک با تساوی مقابل اسلوونی شانس صدرنشینی گروه C را از دست داد.

14 ساعت ago

اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام…

14 ساعت ago

تجلی‌ افتخار و ارزش‌آفرینی فولاد اکسین در مجمع عمومی سالیانه این شرکت

روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین…

14 ساعت ago

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع مس ایران

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۶ بازنشسته سال ۱۴۰۲…

14 ساعت ago