×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
متمول‌ها در نیمه‌نهایی/ النصر منتظر برنده دیدار پرسپولیس و پاختاکور

به گزارش ایرنا، تیم‌های النصر عربستان و الاهلی عربستان از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه به وقت تهران در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی‌پوشان النصر موفق شدند هموطن خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند و به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.
همانطور که انتظار می‌رفت شاگردان روی ویتوریا نسبت به حریف خود قدرت بیشتری داشتند. در دقیقه ۱۳ گونزالو مارتینز آرژانتینی توانست با یک ضربه بغل پا در داخل محوطه جریمه گل اول را به ثمر برساند. نیمه اول در حالی با این یک گل به اتمام رسید که تیم الاهلی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و باعث شد تا در فضای مجازی عده‌ای از هواداران منتسب به تیم الهلال عربستان(رقیب جدی النصر) شائبه تبانی را به وجود بیاورند.
در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ عبدالفتاح عسیری فاصله را دوبرابر کرد و به تیم سابق خود گل زد. عسیری با از پیش رو برداشتن یک بازیکن در درون محوطه با ضربه‌ای غیر قابل مهار محمد العویس را تسلیم کرد و خیال تیمش را از بابت صعود راحت کرد.
با این نتیجه النصر به نیمه‌نهایی رسید. آنها شنبه شب باید با یکی از ۲ تیم پرسپولیس ایران و یا پاختاکور ازبکستان برای فینالیست شدن مسابقه بدهند. تیم النصر در مرحله قبل هم دیگر تیم عربستانی یعنی التعاون را با یک گل از پیش رو برداشته بود.
دیدار ۲ تیم پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.