مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران روز یکشنبه، ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای سازمان در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

گزارش اقدامات ۶ ماهه هیئت‌مدیره

در ابتدای این جلسه، علی حکیم‌جوادی، رئیس سازمان نصر کشور و رئیس هیئت‌مدیره سازمان نصر استان تهران گزارشی پیرامون عملکرد ۶ ماهه فعالیت هیئت‌مدیره سازمان ارائه کرد.

او در همین خصوص گفت: «در مجمعی که آذرماه سال گذشته برگزار شد، از طرف اعضاء تکالیفی بر عهده هیئت‌مدیره سازمان گذاشته شد. مجمع امروز در همین راستا تشکیل شده است».

او در ادامه افزود: «از زمان شروع فعالیت در سازمان، به دو مسئله شفافیت و پاسخگویی توجه جدی داشته‌ایم. در واقع ما وظیفه داریم اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف را با استفاده از روش‌های گوناگون به اطلاع اعضاء به عنوان کسانی که به ما اعتماد کردند برسانیم. اعتقاد دارم بدون همراهی و پشتیبانی اعضای سازمان هیچ اقدامی نمی‌توانیم انجام دهیم».

رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در خصوص اولویت‌های سازمان در ۶ ماه گذشته گفت: «پس از برگزاری انتخابات و تشکیل هیئت‌مدیره دوره هفتم سازمان، سه موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم. در قدم اول، سعی شد با بخش دولتی و حاکمیت ارتباط و تعاملی مناسب و سازنده را ایجاد کنیم. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های سازمان و اعضای آن در ارتباط با نهادهای مختلف دولتی است. به همین جهت نیاز بود ارتباط سازنده‌ای شکل بگیرد و در همین راستا با اعضای وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه فعالیت سازمان جلسات متعددی برگزار شد. خوشبختانه در حال حاضر در این زمینه دست آوردهای خوبی کسب کرده‌ایم و در مسیر توسعه قرار داریم».

او افزود: «همانطور که پیش‌تر اشاره شد، ارتباط با اعضاء و توجه به خواسته‌ها و دغدغه‌های آن‌ها، جزو مهم‌ترین اولویت‌های ما بوده است. در همین زمینه سعی کردیم بحث تحول دبیرخانه سازمان را جدی بگیریم. بسیاری از فرایندهای جاری مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت. همچنین شاهد پیگیری و تلاش‌های دبیر سازمان، آقای مهرداد ذوالفقاریان برای پیشبرد این امور هستیم. در حال حاضر نیز دبیرخانه سازمان برای برگزاری انتخابات کمیسیون‌های سازمان تلاش می‌کند و امیدواریم ماحصل آن تشکیل کمیسیون‌هایی قدرتمند باشد. همچنین در راستای ارتباط با اعضاء، در تلاشیم گزارش اقدامات هیئت‌مدیره را به صورت منظم ارائه کنیم».

حکیم جوادی در پایان صحبت‌های خود گفت: «اولویت دیگر ما برقراری ارتباط سازنده با سازمان نصر کشور بود. در دوره گذشته این ارتباط ضعیف شده بود و نیاز بود برای افزایش همکاری‌ها و تعاملات تلاش شود. در همین زمینه اقداماتی انجام و در حال حاضر این رابطه ترمیم شده و به سوی بهتر شدن در حال حرکت است. امیدواریم در آینده با کمک همه اعضاء و فعالان صنفی اقدامات خوبی را رقم بزنیم».

اساسنامه پیشنهادی سازمان نصر تهران بررسی شد

پس از صحبت‌های حکیم جوادی، اعضای هیئت‌رئیسه مجمع عمومی فوق‌العاده سازمان به ریاست رئیس هیئت‌‎مدیره سازمان انتخاب شدند. «بررسی و تصویب اساسنامه پیشنهادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران» در دستور کار این مجمع قرار داشت. در همین زمینه، مهرداد ذوالفقاریان، دبیر سازمان نصر تهران گزارشی در خصوص فرایند بازبینی در اساسنامه سازمان و تدوین اساسنامه پیشنهادی هیئت‌مدیره ارائه کرد. پس از آن، اعضای مجمع پیرامون اصلاحات انجام شده در اساسنامه به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

پس از پایان گفت‌ و گوها، اساسنامه پیشنهادی هیئت‌مدیره سازمان به رای گذاشته شد. در این رای‌گیری ۹۵ شرکت با ۵۳۱ حق رای، ۹ فروشگاه و ۲۱ شرکت مشاور شرکت کردند. از مجموع ۵۶۱ رای، ۲۳۴ برگه رای موافق و ۲۱۵ برگه رای مخالف جمع شد. علی‌رغم موافقت اکثریت حاضرین با اصلاح اساسنامه پیشنهادی، با توجه به عدم کسب حد نصاب لازم (دو سوم اعضای حاضر در جلسه) اساسنامه پیشنهادی رای نیاورد.

بودجه پیشنهادی سازمان تصویب شد

پس از پایان مجمع عمومی فوق‌العاده، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان با انتخاب هیئت‌رئیسه مجمع به ریاست علی حکیم جوادی رئیس هیئت‌مدیره سازمان نصر تهران آغاز شد. در ابتدای این برنامه، آزاد معروفی، عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار سازمان نصر تهران گزارشی پیرامون بودجه پیشنهادی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ را ارائه کرد. پس از ارائه گزارش، حاضران در نشست پیرامون بودجه پیشنهادی گفت‌ و گو کردند. در ادامه و با رای اعضای مجمع، بودجه پیشنهادی سازمان مصوب شد.

دستور جلسه دیگر این نشست، تفویض اختیار اصلاح دستورالعمل‌های سازمان به هیئت‌مدیره بود که مهرداد ذوالفقاریان دبیر سازمان نصر تهران پیرامون آن نکاتی را ارائه کرد. سپس با رای اعضای حاضر در مجمع، تفویض اختیار اصلاح دستورالعمل‌های سازمان به هیئت‌مدیره تصویب شد.

فتحنایی

Recent Posts

چرا در صندوق طلای« تابان تمدن» سرمایه گذاری کنیم ؟

صندوق طلای تابان تمدن( با نماد تابش) از لحاظ ترکیب دارایی های تحت مدیریت در…

4 ساعت ago

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ با آخرین دستاوردهای فناورانه

همراه اول با شعار اتصال به آینده هوشمند، در سالن اختصاصی ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ…

4 ساعت ago

پخش ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴، برنامه اختصاصی پخش زنده و تحلیل و بررسی مسابقات جام‌ملت‌های اروپا (EURO۲۰۲۴)،…

4 ساعت ago

ایرانسل با «جریانی به سوی هوشمندی» به الکامپ ۱۴۰۳ می‌آید

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول…

4 ساعت ago

اطعام علوی ۱۰ هزار نفری پتروشیمی امیرکبیر در عید غدیر خم

پتروشیمی امیرکبیر همزمان با عید غدیر خم برای دومین سال متوالی طرح اطعام ۱۰ هزار…

4 ساعت ago

مشارکت ۴۵ درصدی پتروشیمی مارون در طرح شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا

با حضور دکتر امین امرایی؛ مدیرعامل پتروشیمی مارون و سایر مسئولان ذی ربط تفاهم نامه…

4 ساعت ago