Categories: بانک و بیمه

مجاهدت ها و فداکاری شما در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان امروز شانزدهم اسفندماه در جلسه ای که به منظور بزرگداشت مقام ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا برگزار شد ضمن تبریک اعیاد با سعادت ماه شعبان و ولادت بزرگ جانباز دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) بیان داشت: این روز فرصتی است برای گرامیداشت مقام شما عزیزان، هر چند که صحبت از مقام ارزشمند شما در این مقال نمی گنجد.
وی افزود: ایثارگری، افتخاری است که تنها شایسته انسان‏های پاک و وارسته و خالص خداوند است؛ کسانی  که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی، امنیت و استقلال کشور از جان  و سلامتی خود مایه گذاشته اند، با بصیرتی مثال زدنی توطئه دشمنان را خنثی نمودند و تحت منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه اجازه نداده‌اند این انقلاب که به برکت خون هزاران شهید به ما رسیده است از مسیر اصلی و راستین منحرف شود و به دست نااهلان بیفتد.
دکتر خورسندیان اظهار داشت: امنیت امروز میهن اسلامی نتیجه رشادت‌ها و پایمردیهای شهدا و جانبازان است و وظیفه داریم همانطور که آنان برای آسایش و آرامش ما از بذل سلامتی و آرامش خود فروگذار نکردند، در خدمت آنان باشیم و از هیچ کوششی برای خدمت به این عزیزان و خانواده هایشان فرو گذار نکنیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شایسته است به پاسداشت زحمات ایثارگران و جانبازان عزیز در حفظ و پاسداری از میهن، برای آبادانی و توسعه آن بکوشیم و همانطور که آنان در روزهای جنگ نگذاشتند وجبی از خاک کشور از دست برود امروز ضرورت دارد که ما نیز در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی کنونی در این مبارزه با تدبیر و بصیرت حامی تمام پاسداران و حافظان میهن باشیم.
وی در پایان تأکید کرد: این رسالت بر عهده ماست که در بانک صنعت و معدن در این شرایط که از آن به جنگ اقتصادی تعبیر می شود، پشتیبان تولیدکنندگان و کارآفرینان باشیم که سربازان خط مقدم این جبهه هستند.
در پایان این مراسم نیز از ایثارگران و جانبازان حاضر در مراسم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و سپس با اهدای لوح سپاس از آنان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل بیمه البرز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل بیمه البرز، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

4 ساعت ago

پیام روابط عمومی بیمه مرکزی بمناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

روابط عمومی بیمه مرکزی، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پی شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی شهادت مجاهد نستوه راه حق…

4 ساعت ago

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب…

4 ساعت ago

مدیرعامل بانک تجارت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به محضر…

4 ساعت ago