×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد

تجارت گردان | مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، جلسه این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده حسابرس و بازرس قانونی همچنین با ترکیب هیأت رئیسه مجمع (علی سلطانی چاکینی به عنوان رئیس مجمع، حسن امیری خانمکانی ناظر اول، محمد کمساری بنانی ناظر دوم و مجتبی قادرنظری منشی جلسه) برگزار شد.

در ابتدای مجمع، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک گفت: در سال ۹۷ بانکداری اجتماعی را که سال های گذشته پایه گذاری شده بود به نحو احسن عملیاتی شد.  محمدحسین حسین زاده افزود: بعد از توسعه بانکداری اجتماعی، بانکداری بدون شعبه در این بانک کلید خورد و خوشبختانه این مهم در سال جاری به خوبی عملیاتی شد و هم اکنون بانک قرض الحسنه

رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور فعالیت دارد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بااشاره به دیگر اقدامات این بانک در سال جاری اظهارداست: همسو با اهداف بانکداری بدون شعبه، چهار مرکز خدمات سپرده، خزانه داری ومبادلات، عملیات اعتباری و مرکز امداد مشتریان راه اندازی شده است.

حسین زاده نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هرسازمان برشمرد و گفت: با عملیاتی شدن بانکداری دیجتیال و جمع آوری شعب تعدیل نیروی نخواهیم داشت و صرفا نحوه فعالیت کارکنان تغییر خواهد کرد. در این مجمع صورت های مالی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۹۷ مورد تایید وتصویب قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.