به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، علی بنیادی نائینی اظهار کرد: رشد صنعت بیمه و توسعه ضریب نفوذ آن، راهکارهای مختلفی دارد که یکی از آنها، توسعه محصولات نوین بیمهای است.
وی گفت: بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال ۱۴۰۲ به ۲۱ محصول جدید و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۱۵ محصول جدید بیمهای مجوز اعطاء کرده که این موضوع حاکی از اهتمام شرکتهای بیمهای و نهاد ناظر بر این موضوع است.
دکتر بنیادی ضمن اشاره به پویایی بیمه دی، این شرکت را مجموعهای نوآور قلمداد و اظهار کرد: یکی از این محصولات نوین و خلاقانهای که مورد توجه و تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت، بیمهنامه «زندگی بهادار» است که از سوی شرکت بیمه دی مطرح و پیشنهاد شد. اتصال این بیمهنامه به داراییهای مردم از طریق صندوقهای مالی، مانند صندوق طلا، صندوق مسکن و صندوقهای سهامی مهمترین ویژگی این بیمهنامه است.
وی افزود: باید در نظر داشت که بیمههای زندگی در عرصه خردهفروشی تعریف میشوند و توسعه بیمههای زندگی به سبب همین ویژگی، موجب توسعه پایدار درآمدی شرکتهای بیمهای خواهند شد. توجه بیمه دی به این موضوع مهم، سبب شده تا این شرکت در کنار کارهای مهم و قراردادهای بزرگی که منعقد کرده، خرده فروشی را نیز از نظر دور ندارد و از طریق ارائه محصول جدید «زندگی بهادار» نسبت به این موضوع