×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
محمدخانی: گل‌محمدی از اشتباهات ذوب‌آهن درس بگیرد

«ناصر محمدخانی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن چوب اشتباهات خود را خورد و در نهایت بازی برده را با تساوی عوض کرد.

وی افزود: ذوب‌آهن در بازی با پرسپولیس در نیمه دوم تاکتیک خوبی را انتخاب کرد، تاکتیکی که برنامه‌های پرسپولیس را به هم ریخت. آنها از جلو پرسینگ کردند و همین عامل باعث شد تا سوار بازی شوند. مالکیت توپ در اختیار شاگردان رحمان رضایی قرار گرفت و توانستند چند فرصت خوب گلزنی به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر می‌خواهد بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود نباید این طور راحت امتیاز از دست بدهد. قرمزپوشان در دو بازی اخیر چهار امتیاز مهم را از دست دادند که اتفاق خوبی نیست.

تصریح کرد: در این مقطع فعلی وظیفه کادر فنی پرسپولیس حساس است، آنها باید روحیه بازیکنان پرسپولیس را افزایش دهند. اینکه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت نرسید از نظر روحی در تیم تاثیرگذار بوده است.

وی تاکید کرد: خط حمله پرسپولیس فاقد قدرت تهاجمی است و بازیکنان این منطقه نمی‌توانند فرصت‌ها را از دست دهند. آرمان رمضانی و مهدی عبدی باید قدر این فرصت‌ها را که در ترکیب پرسپولیس به دست می‌آورند بدانند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به طور حتم یحیی‌ گل‌محمدی باید از تساوی مقابل ذوب‌آهن درس گرفته و آنها را برای مسابقات آینده برطرف کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.