مدال افتخار صادرات متعلق به پرسنل پاکسان است

به گزارش تجارت گردان به نقل از پاکسان نیوز:  مدیرعامل پاکسان کسب مدال افتخار صادرکننده برتر کشور را نتیجه کار تیمی و تلاش همه پرسنل معرفی کرد.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان پس از مراسم بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکنندگان برتر کشور، با حضور در جمع پرسنل این مجموعه گفت: این موفقیت نتیجه تلاش تمامی کسانی است که در این مجموعه حضور دارند و برای این موفقیت دلسوزانه کار می کنند.

وی با اشاره به کسب مدال افتخار صادرکننده برتر کشور در سال جاری یادآورشد: پاکسان تاکنون توانسته موفقیت های بسیاری را به خود اختصاص دهد و کسب مدال افتخار صادرکننده برتر کشور تازه ترین موفقیتی است که با کار منسجم و تداوم تولید توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

بقائی این افتخار را متعلق به همه کارگران و همکاران این مجموعه معرفی کرد و افزود: این موفقیت نتیجه تمام زحمات شما همکارانم در این مجموعه است و بی شک بدون یاری، توجه، دقت نظر و انگیزه یکایک شما هرگز قادر نبودیم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم و این مدال افتخار در حقیقت متعلق به شماست.

مدیرعامل پاکسان در ادامه با اشاره به طرح های توسعه ای اجرا شده در این مجموعه خاطرنشان کرد: بی شک هر اقدامی که در حوزه رفاهی همکاران در مجموعه انجام دهیم هزینه کرد نیست و در حقیقت سرمایه گذاری است و ما در هر موفقیتی می‌توانیم شاهد نتایج درخشان آن باشیم.

وی با تاکید بر ادامه راهی که در پیش گرفته خاطرنشان کرد: کسب چنین عنوانی تصادفی نیست و حاصل کار و تلاش در سایه تکیه به دانش بومی و اعتماد به شما پرسنل است اما نباید به این اندازه از موفقیت دلخوش باشیم و آن را منتهای تلاش خود ببینیم بلکه باید بیش از پیش بکوشیم تا در آزمون های سخت آتی موفق شویم.

شرکت پاکسان با ۶۰ سال سابقه تولید با بهره گیری از نیروهای متخصص، تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا همگام با معتبرترین برندهای جهانی اقدام به تولید محصولات شوینده و بهداشتی نموده و همواره نقش به سزایی در تامین نیاز کشورهای همسایه، منطقه و فرامنطقه ای به محصولات شوینده و بهداشتی را بر عهده داشته است.

فتحنایی

Recent Posts

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

10 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

10 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

10 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

10 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

10 ساعت ago

بهره برداری از سایت جدید بانک ملت همزمان با عید سعید غدیرخم

همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…

10 ساعت ago