

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان گرامی، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.
بر اساس این گزارش، موسسه کوثر با تاکید بر گسترش فناوریهای نوین و فراهمسازی زمینههای ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک نسبت به توسعه زیر ساخت ها و ابزار الکترونیکی به صورت متوازن و همه جانبه اقدام نموده است که نتایج این توسعه شامل 2976 دستگاه خودپرداز و بیش از ۴۶ هزار پایانه فروشگاهی است.
بر اساس این گزارش؛ مشتریان محترم می توانند با مراجعه به آدرس www.kosafci.ir و یا تماس با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱ از خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه اطلاعات بیشتری کسب نمایند.
https://tejaratgardan.ir/?p=34803