Categories: ورزشی

مدیران باشگاه‌ها نباید فوتبالیست‌ها را هوایی کنند

صفرعلی جمالپور در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که برخی از مدیران باشگاه ها در بالا بردن مبلغ قرارداد بازیکنان سهم زیادی دارند و این در حالی است که اغلب فوتبال دوستان تصور می کنند بازیکنان نرخ خود را به تنهایی بالا می برند، اظهارکرد: البته بازیکنان ایرانی غالبا در زمینه پول و قرارداد و هر چیزی که شبیه اسکناس باشد طمع می کنند، اما مدیران این هوا و هوس را به اوج خود می رسانند. مدیران می گویند در فوتبال ایران بازیکنان هرچه ناز می کنند، ادا و اطوارشان خریدار دارد. همه این ها را می گویند اما نمی گویند وقتی قراردادها بالا می رود قاعدتا باید پای یک مدیر نیز در میان است. 

وی افزود: این مدیران باشگاه ها هستند که قانون را دور می زنند و پول بیشتری را به بازیکنان مربوطه می پردازند. اسکناس ها بال ندارند و در هوا به پرواز در نمی آیند و یک مدیر است که باعث می شود، گرانی در بازار فوتبال بیداد کند.

این مدیر ورزشی گفت: برای هر فصل پیش رو نرخ را بالا می برند اما مهم نیست که آن بازیکن سوپر استار است یا نه، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که آقای بازیکن هواه خواه دارد و مدیر باشگاه او را به هر ترتیب که شده می خواهد. 

وی افزود: می گویند بازیکنان امروزی فوتبال ایران نرخ ندارند. یعنی آن قدر بازار کار برای آن ها داغ است که می توانند هر قدر دلشان خواست مبلغ را بالا ببرند. متاسفانه هیچ کجا بهتر از ایران به بازیکنان پول نمی دهند، بنابراین اگر مدیران باشگاه ها بخواهند و اراده کنند، می توانند بازار را تحت کنترل خود دربیاورند.

جمال پور تاکید کرد: مدیران باشگاهها باید کمی هم مدیر باشند و بازیکنان و مردان درجه ۲ فوتبال ایران را هوایی نکنند و نرخ را هم بی خودی بالا نبرند. ما اگر مدیریت درآمد و هزینه را درست نکنیم انگار داریم پول مان را در چاه می ریزیم. اول باید کارآمدی را بالا ببریم بعد بودجه ورزش را افزایش دهیم. نمی شود که مدیریت مان ضعیف باشد اما مدام پول اضافه کنیم. بودجه بدون کارآمدی چه سودی دارد؟

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

8 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

12 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

12 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

13 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

14 ساعت ago