Categories: فناوری

مدیرعامل اسنپ عذرخواهی کرد

وی اشاره کرد که نه تنها ۳ هزار نفر پرسنل گروه اسنپ بلکه حتی مدیران اسنپ نیز در این اتفاق حق انتخابی نداشته‌اند:

«چیزی که می‌توانم بگویم این است که از صمیم قلب متاسفم چون احساسات عده زیادی در این داستان جریحه‌دار شد. از صمیم قلب متاسفم که برخی مشتریان وفادار ما، اعتمادشان را به ما از دست دادند. خیلی متاسفم چون سه هزار نفر در گروه اسنپ مشغول به کار هستند و زحمات‌شان تحت تاثیر اتفاقی قرار گرفت که هیچ نقشی در آن نداشتند. حتی مدیران‌شان هم انتخابی در آن نداشتند.»

او در ادامه یک بار دیگر تاکید کرد که این تصمیمات خارج از دایره کنترل اسنپ بوده است: «ما هر روز که سر کار می‌آییم با چالش‌هایی مواجه می‌شویم که مجبوریم در رابطه‌ با آن تصمیم بگیریم. هر تصمیمی هم که بگیریم روی ده‌ها میلیون کاربر، بالای یک میلیون راننده و ۳ هزار نفر کارمند مستقیم‌مان اثر می‌گذارد. این تصمیم‌ها آسان نیست؛ و در این مورد خاص که اصلاً نیازی نبود ما تصمیمی بگیریم. کاملاً خارج از کنترل بود.»

علاقبند در ادامه از کاربران خواهش کرد تا اسنپ را بر اساس عملکرد ۴ ساله‌اش قضاوت کنند نه یک اتفاق: «همه سفرها، مسافرها و راننده‌ها برای ما بسیار ارزش دارند. اگر به جلسات ما بیایید این موضوع را خواهید دید. این قول را می‌دهم که تمام آن سه هزار نفری که در گروه اسنپ کار می‌کنند و تمام تیم مدیریتی، همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که اتفاقی که به هر دلیلی باعث شد اعتماد از دست برود را برگردانیم. کمر همت را بسته‌ایم تا حتماً این‌کار را بکنیم و خواهشم این است که اسنپ و گروه اسنپ را بر اساس تجربه ۴ ساله‌ای که با آن دارید قضاوت کنید، نه بر اساس یک اتفاق.»

مدیرعامل اسنپ در بخش پایانی همین پنل، در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا تمام این اتفاقات باعث نمی‌شود تا تصور دیکتاتور بودن اسنپ در بین کاربران ایجاد شود و آیا اسنپ از همین مسئله نگران نیست، گفت:

«کاربر حق انتخاب دارد و من فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از سرویس‌هایی که ما داریم ارائه می‌کنیم، از تاکسی گرفته تا تریپ و فود، سرویس‌هایی باشد که رقیب نداشته باشد. بحثی که خیلی مفصل با وزارت کشور درباره رگولاتوری داریم، این است که آنها عقیده دارند که باید سقف و کف قیمت توسط شورای شهر تهران مشخص شود. حرف ما این است که اگر این‌کار انجام شود مدل کسب‌وکار تغییر می‌کند. مدل کسب‌وکار ما به نوعی است که هم راننده و هم مسافر، حق انتخاب دارند. اگر قیمت ما پایین باشد راننده حق دارد در سرویس دیگری کار کند و از طرفی مسافر هم حق دارد اگر قیمت بالا بود به سراغ سرویس‌های دیگر برود. به همین دلیل فکر نمی‌کنم در فضایی که رقابت آزاد است و پلتفرم‌های رقیب هم وجود دارد، هیچ شرکتی بتواند بیاید و راه‌ و روش خودش را دیکته کند.»

فتحنایی

Recent Posts

تامین سرمایه تمدن مشاور پذیرش و متعهد خرید سهام بیمه ایران معین

عرضه اولیه سهام بیمه اتکایی ایران معین با نماد معین ۱، به روش ترکیبی در…

4 ساعت ago

سامسونگ از محصولات و نوآوری‌های جدید خود در رویداد InfoComm 2024 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان رویداد InfoComm 2024، از نوآوری‌های SmartThings Pro و نسل بعدی…

4 ساعت ago

افتتاح ساختمان جدید شعبه شرق

ساختمان جدید شعبه شرق تهران طی مراسمی با حضور مدیرعامل، برخی اعضای هیات مدیره، هیات…

5 ساعت ago

ثبت رکورد بی‌سابقه آریا در فصل بهار

آریاساسول موفق به ثبت رکوردی دیگر در مبلغ فروش خود شده که نشان می‌دهد این…

5 ساعت ago

آمادگی سازمان بورس برای توسعه همکاری‌ با جامعه حسابرسی/ بازنویسی کدال، در دستور کار است

مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به بازنویسی سامانه کدال اعلام…

5 ساعت ago

یک پرونده سلامت برای هر کد ملی / برنامه‌ریزی پوشش تمام شهرها تا پایان امسال

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت تقویت شبکه بهداشت و…

6 ساعت ago